اخبار داغ

شمس‌آذر یک - استقلال 2؛

لیگ برتر فوتبال| پیروزی نوبرانه آبی‌ها در قزوین با نقش‌آفرینی بی‌بدیل VAR!

لیگ برتر فوتبال| پیروزی نوبرانه آبی‌ها در قزوین با نقش‌آفرینی بی‌بدیل VAR!
دیدار تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و استقلال با پیروزی تیم تهرانی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و استقلال طی دیداری در چارچوب هفته نخست بیست‌وچهارمین فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 19:35 امشب (جمعه - 26 مردادماه) در ورزشگاه شهدای آزادگان قزوین به مصاف یک‌دیگر رفتند.

به مانند بازی شب گذشته پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان، این بازی نیز از تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی (VAR) برخوردار بود و نظارت بر آن را هم پیرلوئیجی کولینا به‌شکل آن‌لاین برعهده داشت. این بازی به دلیل اختلال در سیستم VAR، با بیش از 5 دقیقه تأخیر شروع شد.

در نیمه نخست تیم جواد نکونام مدلی متفاوت از فصل قبل و تیمی هجومی‌تر نشان داد. بارها و بارها آبی‌ها از جناح راست یعنی سمتی که رامین رضائیان و محمدحسین اسلامی در آن بازی می‌کردند، به دروازه حریف زدند اما تلاش آبی‌پوشان و تیم میزبان برای گل‌زنی در نیمه نخست راه به جایی نبرد.

در نیمه دوم اما ورق برگشت و آرمان رمضانی خیلی زود استقلال را به گل برتری رساند تا تیم نکونام مطابق همیشه به لاک دفاعی فرو برود. تاکتیک نکونام جواب نداد و روی خطای سیلوا و تشخیص VAR، نسایی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.

این پایان کار بود چرا که باز هم استقلال روی پاس رامین رضائیان و اشتباه مدافعان به گل رسید و باز هم این VAR بود که کار را در آورد چرا که گل پیش از این مردود شده بود و با تصمیم VAR، استقلال به برتری در این بازی دست یافت.

شمس‌آذر یک
گل: امیرمحمد نسایی 88 پ

استقلال یک
گل: آرمان رمضانی 54 - علیرضا کوشکی 3 + 90

ترکیب شمس آذر: محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، هومن ربیع‌زاده، مهدی محمدی، علی آزادمنش، میلاد فخرالدینی(۸۲- حسین شهابی)، امیرمحمد نسایی، صادق آلبوصبیح ، امید علیپور(۷۰- علی وزیری پناه)، نوید کومار(۷۴- خشایار زبرجد) و مجتبی فخریان(۸۲- ایمان اکبری).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی(۹۰- علیرضا کوشکی).

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه