اخبار داغ

انبارلویی در گفتگو با دانا:

«قسیم عثمانی» تفکرات تندرو و سکولار اصلاح طلبی را در مجلس نمایندگی کرد/ دولت شرکت سهامی نیست

«قسیم عثمانی» تفکرات تندرو و سکولار اصلاح طلبی را در مجلس نمایندگی کرد/ دولت شرکت سهامی نیست
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه محور تمام سخنان آقای عثمانی در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مواضع جریان تندرو اصلاح طلب و گرایش سکولار این جریان بود گفت: این جریان نه به فکر منافع ملی است نه کارآمدی وزرا فقط به فکر سهم سهم خواهی از دولت است.

محمدکاظم انبارلویی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اظهارات محمدقسیم عثمانی، نماینده مردم بوکان در مجلس در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهاد مسعود پزشکیان گفت: آنچه آقای عثمانی در نطق مخالف در جلسه علنی مطرح کردند مواضع عناصر تندرو جریان اصلاح طلب بود که تصور می کنند دولت یک شرکت سهامی است و باید سهم اقوام، ادیان، زنان و گروه های مختلف در آن حفظ شود.

وی با بیان اینکه کابینه پیشنهادی از سوی رئیس جمهور نشان داد تلقی آقای پزشکیان از دولت و قوه مجریه اینگونه نیست تصریح کرد: رئیس جمهور وزرای دولت را براساس شایسته سالاری، کارآمدی، اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی، سیاست های کلی نظام و برنامه هفتم انتخاب و به مجلس معرفی کرده است.

انبارلویی با اشاره به اینکه محور تمام سخنان آقای عثمانی در مجلس مواضع جریان تندرو اصلاح طلب و گرایش سکولار این جریان بود تاکید کرد: این جریان نه به فکر منافع ملی است و نه کارآمدی وزرای دولت، بلکه تنها ملجأ آنها این است که در این شرکت سهامی سهم عده ای را برای حفظ منافع خود حفظ کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه چنین تلقی را هیچ یک از مسئولان کشور قبول ندارند ادامه داد: درست است که نمایندگان در سخنرانی آزاد هستند و می توانند در نطق های خود مسائل و مشکلات مختلف را مطرح کنند و کسی مانع آنها نیست اما دیدگاه های عناصر تندرو اصلاح طلبی را نمایندگی کردن در شان مجلس نیست.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه