اخبار داغ

آزمون بریس کرد؛

شب درخشان لژیونرهای ایرانی در چهارگوشه دنیا؛ گل‌زنی سردار، شهریار و الله‌یار

شب درخشان لژیونرهای ایرانی در چهارگوشه دنیا؛ گل‌زنی سردار، شهریار و الله‌یار
لژیونرهای ملی‌پوش فوتبال کشورمان در فوتبال باشگاهی امارات متحده عربی و بلژیک شب درخشانی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ در ادامه دیدارهای امشب (یکشنبه) شب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ کاپ امارات تیم فوتبال شباب الاهلی دبی از عجمان میزبانی کرد و در پایان پیروزی 2 بر صفر را رقم زد. هر 2 گل شباب الاهلی دبی را برابر عجمان سردار آزمون در دقایق 58 و 63 به ثمر رساند. آزمون در دقیقه 71 این بازی تعویض شد. در پایان این مسابقه، سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه‌ای را نیز دریافت کرد تا او در نخستین بازی خود در رقابت‌های امارات، به یک عنوان دست یابد.

همچنین در بازی دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ کاپ امارات عصر امروز (یکشنبه) تیم اتحاد کلبا برابر العین با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. ادواردو سوزا (79) و شهریار مغانلو (85 - پنالتی) زننده گل‌های اتحاد کلبا در این دیدار خانگی بودند. برای العین نیز دارامان کوماری (19)، کودجو لابا (45) و  سکو گاساما (66) گل زدند. مهدی قایدی در ترکیب اصلی اتحاد کلبا از ابتدا به میدان رفت و شهریار مغانلو نیز از دقیقه 46 برای این تیم وارد زمین شد.

در نهایت هم الله‌یار صیادمنش که فصل جدید ژوپیر لیگ بلژیک را با گلزنی و پاس گل مقابل سرکل بروژ آغاز کرد و پس از آن هم برابر میشلن نمایش موثری داشت و در ادامه نیز برابر رویال یونیون درخشان ظاهر شد و یک گل زد، یکشنبه شب هم این روند را ادامه داد و در جدال با خنت توانست سومین گل فصلش را به ثمر رساند. 

وسترلو در شرایطی که هیچ امتیازی در این فصل از دست نداده بود، در نیمه اول بازی مقابل خنت سه گل دریافت کرد که فقط یکی از آنها را توسط اللهیار صیادمنش پاسخ داد. صیادمنش که انگیزه زیادی برای تداوم گلزنی خود در ژوپیر لیگ داشت، در دقیقه ۴۱ این مسابقه پاس در عمق نیکولاس مادسن را با فرار از سمت چپ زمین و ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد تا نتیجه سه بر یک شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه