اخبار داغ

سردار احمدی مقدم:

شهید امان الهی الگوی شایسته برای رزمندگان امروز است

شهید امان الهی الگوی شایسته برای رزمندگان امروز است
رئیس دانشگاه دفاعی ملی با اشاره به شخصیت و ویژگی‌های شهید امان‌الهی گفت:شخصت و روحیه او الگویی شایسته برای رزمندگان امروز است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار اسماعیل احمدی مقدم، رئیس دانشگاه دفاعی ملی در مراسم یادواره شهید محوری سال ارتش جمهوری اسلامی، شهید سرلشکر محمود امان‌الهی و تجلیل از آزادگان نزاجا که امروز برگزار شد، سخنران اصلی این مراسم بود.

سردار احمدی مقدم در سخنان خود به یاد رزمندگان گذشته اشاره کرد و گفت: «رزمندگان امروز که بر چهره‌شان نشانه‌های پیری و تجربه نمایان است، باید بدانند که شهدا زنده‌اند و در درگاه خداوند شادمانند. آنان به کسانی که نتوانسته‌اند به ایشان بپیوندند، بشارت می‌دهند که نگران گذشته و آینده نباشند.»

وی اضافه کرد: «این امیدواری به ما نشان می‌دهد که می‌توانیم برای الحاق به عزیزان و همرزمانمان امید داشته باشیم، و این آرزو ان‌شاءالله در صحرای آخرت محقق خواهد شد.»

سردار احمدی مقدم به یاد روزی افتاد که به عنوان فرمانده سپاه سردشت معرفی شد و به شرایط دشوار آن زمان اشاره کرد. وی گفت: «وقتی به سردشت رسیدیم، فضای شهر تحت تأثیر درگیری‌ها قرار داشت و مردم به خانه‌هایشان می‌پریدند. این روحیه باعث شد که رزمندگان با هم جمع شوند و به مردم کمک کنند.»

وی همچنین به شخصیت و ویژگی‌های شهید امان‌الهی پرداخت و روحیه او را به عنوان الگویی شایسته برای رزمندگان امروز معرفی کرد.

سردار احمدی مقدم در پایان سخنانش با اشاره به ایام اربعین حسینی و سالروز آزادی آزادگان، بر ادامه راه شهدا تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد که پرچم امام زمان (عج) به زودی به دست مستضعفان خواهد رسید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه