اخبار داغ

امیر صادق نیا:

موظفیم از روش‌های مختلف قهرمانان واقعی را به نسل حاضر و نسل‌های آتی بشناسانیم

موظفیم از روش‌های مختلف قهرمانان واقعی را به نسل حاضر و نسل‌های آتی بشناسانیم
مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به تشریح وظایف متنوع این نهاد پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق نیا، مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم یادواره شهید امان‌اللهی اظهار کرد: مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا وظایف متنوعی دارد. اهم این وظایف شامل موارد زیر است:
۱. برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی دفاعی در سراسر کشور به مناسبت‌های مختلف

۲. برگزاری یادواره‌ها، کنگره‌ها و همایش‌های ویژه شهدا در سطح کشور

۳. چاپ کتب و نشریات مرتبط با حوزه دفاع مقدس، بر پایه رزمایش بزرگ فرهنگی راهیان نور

۴. امور مربوط به یادمان‌ها و مقبره‌های شهدا

۵. برگزاری مسابقات ورزشی ویژه جانبازان

وی افزود: هدف اصلی ما حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت است. ما موظفیم برای نسل‌های حاضر و آتی الگوسازی کنیم. در حالی که دشمنان ما در آن سوی دنیا به ایجاد قهرمانان خیالی مانند سوپرگرل‌ها و سوپرمن‌ها مشغول‌اند و این قهرمانان را در نظر و دل فرزندان ما قرار می‌دهند، باید توجه داشته باشیم که ما در شناسایی و معرفی قهرمانان واقعی خود به نحو احسن عمل نکرده‌ایم.


صادق نیا ادامه داد: در واقع نسل‌های حاضر و فرزندان ما قهرمانان واقعی این مرز و بوم رو نمی‌شناسند که بخوان الگو قرار دهند و ما موظفیم که از روش‌های مختلف این قهرمانان واقعی رو به نسل حاضر و نسل‌های آتی بشناسانیم و به عنوان الگو معرفی کنیم تا از انحطاط فرهنگی نسل حاضر جلوگیری کنیم. 

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش با اشاره به تولیدات سینمایی، گفت:  الحمدالله در سال‌های گذشته ارتش جمهوری اسلامی ایران و بالاخص نیروی زمینی در زمینه تولید فیلم و سریال همکاری‌های خوبی با سازمان صدا و سیما، بنیاد سینمایی فارابی و اصحاب رسانه و هنر داشته است که تولیدات آن را در تلویزیون و سینما در سال‌های اخیر شاهد بودیم.

وی در پایان گفت: اکنون نیز در حال ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌های سینمایی دیگری هستیم که انشالله در آینده نزدیک از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد و انشالله در جشنواره فیلم فجر شاهد مقام آوردن این فیلم‌ها مثل سال گذشته باشیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه