اخبار داغ

آخرین وضعیت تیم ملی اسکیت به روایت اسکیت باز تیم ملی؛

حیدر: اسکیت بیشتر از گذشته مورد توجه مردم قرار گرفته/ می خواهیم در ایتالیا بدرخشیم

حیدر: اسکیت بیشتر از گذشته مورد توجه مردم قرار گرفته/ می خواهیم در ایتالیا بدرخشیم
اسکیت باز تیم ملی اسکیت سرعت گفت: اسکیت رشته محبوبی است که بیشتر از گذشته مورد توجه مردم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی حیدر اسکیت باز تیم ملی اسکیت سرعت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا، در خصوص شرایط تیم ملی اسکیت سرعت پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: همه چیز تاکنون طبق برنامه‌ای که مربیان برای ما تدوین کرده‌اند، پیش می‌رود. در این دو مرحله از اردوها توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم تا رفته رفته مهیای حضور در رقابت‌ها شویم. واقعأ از صمیم قلب از مسئولان هیأت اسکیت استان آذربایجان غربی که همه جوره ما را مورد لطف و عنایت خودشان قرار دادند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

وی افزود: تا پیش از حضور در تیم ملی طبق چرخه‌ای که مسئولان فدراسیون و کادرفنی برایمان گنجانده بودند، چند مسابقه سخت را سپری کردیم تا بتوانیم وارد اردوهای تیم ملی شویم. اکنون هم مدتی می‌شود در اردوها حضور داریم به نحوی که شرایط خوبی داریم. البته رقابت در جهانی کار آسانی نیست ولی تمام تلاش ما این است که بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.

عضو تیم ملی اسکیت سرعت ادامه داد: اسکیت رشته محبوبی است که بیشتر از گذشته مورد توجه مردم قرار گرفته و دوست داریم با درخشش در ایتالیا این رشته را بیشتر به مردم معرفی کنیم. در این مدت فدراسیون حمایت خوبی از ما داشته و امیدواریم با غلبه بر رقبا بتوانیم پاسخ خوبی به این حمایت‌‌ها بدهیم.

حیدر در پایان درباره رقبای خود گفت: مسابقات جهانی اسکیت است و از تمام ورزشکاران می‌توانم به عنوان رقبای اصلی خودم نام ببرم و اینطور نیست که کار آسان باشد. شرایط ما الان خوب است و ان‌شاءالله در دو مرحله دیگر اردوها که زمان داریم وضعیت خوبی سپری کنیم تا در آوردگاه بزرگ ایتالیا مقابل رقبا بهترین نمایش را ارائه بدهیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه