اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

بازگشت کنسرت‌ها با پایان ماه صفر؛ شور و نشاط موسیقی در نیمه دوم شهریور 1403

بازگشت کنسرت‌ها با پایان ماه صفر؛ شور و نشاط موسیقی در نیمه دوم شهریور 1403
با پایان ماه صفر و آغاز ماه ربیع‌الاول، برنامه‌های کنسرت‌ها و رویدادهای فرهنگی دوباره جان تازه‌ای می‌گیرند و به نظر می‌رسد استقبال گسترده‌ای از سوی مردم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با پایان ماه صفر و آغاز ماه ربیع‌الاول، فضای فرهنگی و هنری کشور بار دیگر رونق می‌گیرد. در طول ایام محرم و صفر، بسیاری از فعالیت‌های هنری به احترام این مناسبت‌ها متوقف شده بود. اما اکنون با فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول، هنرمندان و گروه‌های موسیقی در انتظار فرصتی هستند تا دوباره با هواداران خود در فضایی پرشور و پرانرژی ملاقات کنند. این ماه، نویدبخش بازگشت پرقدرت کنسرت‌ها و رویدادهای فرهنگی است که به نظر می‌رسد استقبال گسترده‌ای از سوی مردم داشته باشد.

بسیاری از هنرمندان مشهور از جمله خوانندگان پاپ و سنتی، برنامه‌های کنسرت خود را برای نیمه دوم شهریور 1403 اعلام کرده‌اند. این کنسرت‌ها در سالن‌های مختلف تهران برگزار خواهند شد که هر کدام به نوعی مرکز مهمی برای رویدادهای فرهنگی و هنری به‌شمار می‌آیند. سالن‌های میلاد نمایشگاه بین‌المللی، برج میلاد تهران، اسپیناس پالاس، کاخ نیاوران و فرهنگسرای نیاوران، میزبان برخی از این رویدادها خواهند بود.

در ادامه به معرفی برخی از این کنسرت‌ها و زمان‌بندی آن‌ها پرداخته شده است:

 

در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، روزبه بمانی در روز جمعه ۲۳ شهریور در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۱:۴۵ به اجرای برنامه خواهد پرداخت. محسن ابراهیم‌زاده نیز در دوشنبه ۲۶ شهریور کنسرت خود را برگزار خواهد کرد و سامان جلیلی نیز چهارشنبه ۲۸ شهریور در دو سانس ۱۹ و ۲۲ به روی صحنه می‌رود.

سالن همایش‌های برج میلاد تهران نیز میزبان کنسرت‌های متعددی خواهد بود. مسیح و آرش پنجشنبه ۱۵ شهریور در دو سانس ۱۹ و ۲۲ به اجرای برنامه می‌پردازند. علیرضا طلیسچی نیز جمعه ۱۶ شهریور در دو سانس ۱۹ و ۲۲ حضور خواهد داشت. افشین آذری در روز یکشنبه ۲۵ شهریور در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۱:۴۵ به دیدار هوادارانش خواهد آمد و در نهایت گروه هفت نیز پنجشنبه ۲۹ شهریور در دو سانس ۱۹ و ۲۲ برنامه خود را برگزار خواهد کرد.

در اسپیناس پالاس، محسن یگانه پنجشنبه ۱۵ شهریور در دو سانس ۱۸:۵۰ و ۲۲ به اجرای برنامه خواهد پرداخت. ناصر زینلی نیز جمعه ۲۳ شهریور در دو سانس ۱۸ و ۲۱ کنسرت خود را برگزار خواهد کرد. مجید رضوی نیز دوشنبه ۲۶ شهریور در این سالن به اجرای برنامه می‌پردازد.

تالار وحدت نیز با دو برنامه ویژه در این ماه همراه خواهد بود. اپرای «پیروز و پریزاد» پنجشنبه ۱۵ و جمعه ۱۶ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ اجرا خواهد شد. همچنین، ارکستر میترا یکشنبه ۱۸ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ در این تالار حضور خواهد داشت.

آرمان گرشاسبی نیز در کاخ نیاوران به مدت ده شب اجرا خواهد داشت. برنامه‌های او از پنجشنبه ۱۵ شهریور آغاز شده و تا چهارشنبه ۲۸ شهریور ادامه خواهد داشت. این اجراها هر شب ساعت ۲۲ برگزار خواهند شد.

در نهایت، گروه راستان (ویژه بانوان) جمعه ۱۶ شهریور ساعت ۱۶ در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

با آغاز ماه ربیع‌الاول و پایان محدودیت‌های مذهبی، موج جدیدی از شور و نشاط در میان دوستداران موسیقی و هنر به راه خواهد افتاد. این فصل، فرصتی است تا پس از دو ماه دوری از رویدادهای فرهنگی، دوباره با انرژی و هیجان در کنار هنرمندان محبوب خود باشیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه