اخبار داغ

محمودی در گفتگو با دانا:

آمریکا در کنار اسرائیل پاسخ کوبنده و مناسبی دریافت خواهد کرد/ مردم به زودی پیروزی نهایی جبهه مقاومت را خواهند دید

آمریکا در کنار اسرائیل پاسخ کوبنده و مناسبی دریافت خواهد کرد/ مردم به زودی پیروزی نهایی جبهه مقاومت را خواهند دید
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آمریکا نیز در کنار اسرائیل، پاسخ کوبنده و مناسبی را دریافت خواهد کرد، ان‌شاءالله، نه آمریکایی‌ها و نه اسرائیلی‌ها از این پاسخ‌ها گریزی نخواهند داشت و نمی‌توانند از آن فرار کنند.

سید مرتضی محمودی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا، در واکنش به تهدیدات اخیر آمریکا علیه ایران به دلیل حمله به اسرائیل اظهار داشت: حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی مسئله‌ای تازه نیست و سال‌هاست که می‌دانیم پشتوانه اصلی رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکای جنایتکار است.

وی افزود: در طول ماه‌های اخیر، پس از طوفان الاقصی و حملات اسرائیل به نوار غزه، که منجر به شهادت نزدیک به ۴۰ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین شد و ویرانی‌های گسترده‌ای به بار آورد، همه این جنایات با سلاح‌هایی انجام شده که از سوی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به رژیم صهیونیستی تحویل داده شده است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه از بعد سیاسی و بین‌المللی نیز آمریکا همواره در تمامی مجامع حامی اسرائیل غاصب بوده و محکم پای این حمایت ایستاده است، تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا و دیگر سران این کشور بارها به این حمایت اذعان کرده‌اند. در واقع ما آمریکای جنایتکار را شریک همه جنایات و جرائم رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه می‌دانیم.

وی با بیان اینکه آمریکا نیز در کنار اسرائیل، پاسخ کوبنده و مناسبی را دریافت خواهد کرد، گفت: ان‌شاءالله، نه آمریکایی‌ها و نه اسرائیلی‌ها از این پاسخ‌ها گریزی نخواهند داشت و نمی‌توانند از آن فرار کنند.

محمودی با اشاره به اینکه این ادعاهای آمریکا جدید نیست؛ خاطر نشان کرد: ما به این رجزخوانی‌های پوچ، بیهوده و بی‌اثر عادت کرده‌ایم. این تهدیدها ما را در عزم خود برای مقابله با رژیم صهیونیستی و انتقام خون اسماعیل هنیه و شهدای مظلوم غزه راسخ‌تر می‌کند و جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی ادامه داد: حریف اصلی ما در دنیا، آمریکا و اسرائیل هستند و این دو کشور در حال سپری کردن پایان عمر خباثت‌ها و جنایت‌های خود هستند. ما فروپاشی اسرائیل را نزدیک می‌بینیم، به‌ویژه با توجه به اختلافات و بحران‌های داخلی شدید که این رژیم غاصب را از درون در حال فروپاشی قرار داده است، همچنین، شاهد تزلزل آمریکا نیز هستیم، ساختار حکومتی و دستگاه‌های اجرایی این کشور و اختلافات و درگیری‌های کلان در سطح آمریکا، همراه با ناامیدی مردم نسبت به دولتمردانشان، به وضوح نمایان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ان‌شاءالله، با ادامه این روند، عزت جمهوری اسلامی ایران، عزت جهان اسلام، و عزت مردم مظلوم منطقه، به ویژه مردم فلسطین، بیشتر خواهد شد و مردم به زودی پیروزی نهایی جبهه مقاومت را خواهند دید.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه