اخبار داغ

انبارلویی در گفتگو با دانا:

حضور ظریف در کابینه آقای پزشکیان خسارت محض است/ظریف عاشق دوربین و دیده شدن است

حضور ظریف در کابینه آقای پزشکیان خسارت محض است/ظریف عاشق دوربین و دیده شدن است
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ظریف بر خلاف نسبتی که به شهید امیرعبداللهیان می داد، خودش عاشق دوربین است و می خواهد با شگفتانه هایی در صدر اخبار باشد؛ اخباری که فایده ای برای مردم و کشور ندارد.

محمدکاظم انبارلویی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به حاشیه سازی های محمدجواد ظریف برای دولت چهاردهم گفت: روشن نیست که آقای ظریف به چه درد نظام می خورد که اینهه هزینه سازی دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر کارنامه ظریف را چه در زمانی که به عنوان دیپلمات در آمریکا حضور داشت و چه در دوران وزاتش چرتکه بیندازیم تقریبا هیچ مابه ازایی برای دوران سیاست ورزی ایشان در جمهوری اسلامی ایران متصور نیستیم، ادامه داد: ظریف همیشه در حاشیه کار کرده است و به متن کاری نداشته است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به هزینه تراشی ظریف برای کشور در ماجرای سفر بشار اسد به تهران آن هم در اوج مبارزات شهید حاج قاسم سلیمانی با داعش عنوان کرد: سفر بشار اسد به تهران آن هم در اوج مبارزات جبهه مقاومت با داعش خبر مهمی بود، زیرا بشار اسد در آن دوران به هیچ کشور خارجی سفر نمی کرد، اما خبر استعفای ظریف به خاطر این سفر، اهمیت آن را در عرصه منطقه وبین الملل تحت الشعاع قرار داد و برای عرصه میدان و دیپلماسی به هزینه تبدیل شد.

انبارلویی با بیان اینکه خبر استعفای ظریف اثر خود را در فضای رسانه ای کشور گذاشت، تا جایی که سفر اسد به تهران را تحت الشعاع قرار داد، ادامه داد: ظریف بعد از این ماجراسازی ها بلافاصله به محل کار خود برگشت.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در ماجرای برجام، به اذعان رئیس وقت بانک مرکزی، دستاورد ظریف تقریبا هیچ بود، تصریح کرد: ظریف عاشق این بود که تصویرش در کنار جان کری در حال قدم زدن و لبخند زدن دیده شود، لبخندهای او در بین اغیار بود، اما با خودی ها عصبانی و خشمگین رفتار می کرد.

وی با بیان اینکه محصول برجام را همه دیدند که حاصل اخبار دروغ از جانب ظریف بود تاکید کرد: همه شنیدیم که ظریف ادعا کرد هیچ چیزی را امضا نمی کنیم، مگر تحریم ها برداشته شود؛ اما دیدیم که تحریم ها به جای برداشته شدن، بیشتر شد.

انبارلویی با اشاره به اینکه حضور ظریف در کابینه آقای پزشکیان خسارت محض است خاطرنشان کرد: انتظار داریم آقای پزشکیان این بار را از دوش دولت بردارد چون ظریف بر خلاف نسبتی که به شهید امیرعبداللهیان می داد خودش عاشق دوربین است و می خواهد با شگفتانه هایی در صدر اخبار باشد اخباری که فایده ای برای مردم و کشور ندارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه