اخبار داغ

با حضور اهالی رسانه؛

برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال در چمن استادیوم فولادشهر؛ ظاهر جدید سردار آزمون!

برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال در چمن استادیوم فولادشهر؛ ظاهر جدید سردار آزمون!
ملی‌پوشان فوتبال کشورمان امشب در استادیوم فولادشهر اصفهان، تمرین رسمی خود را با حضور اصحاب رسانه انجام دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تمرین رسمی تیم ملی فوتبال ایران (آفیشیال ترینینگ) از ساعت ۱۹:۰۰ امشب (سه‌شنبه - ۱۳ شهریورماه) به فاصله ۴۸ ساعت تا بازی با قرقیزستان در چارچوب مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.

* آنتونیو مانیکونه، رحمان رضایی، هومن افاضلی، آندرانیک تیموریان، علی‌اصغر قربان‌علی‌پور، آلین دینکا و سعید الهویی حدود یک ربع مانده به آغاز جلسه تمرینی، وارد چمن شده و به بررسی زمین فولادشهر و نصب لوازم پرداختند.

* با وجود این که گفته می‌شد مبالغی میلیاردی برای ترمیم استادیوم فولادشهر صرف شده، زمین چمن و جایگاه خبرنگاران شرایط نامطلوبی داشت و تکه‌های چمن ناهمگون به‌نظر می‌رسید.

* پس از ورود بازیکنان به زمین؛ نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن و محمدرضا ساکت عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال دقایقی در جمع بازیکنان و کادرفنی صحبت کرده و به آنان خوش‌آمد گفتند.

* با شروع تمرین، دروازه‌بان‌های تیم ملی زیر نظر آلین دینکا به گرم‌کردن و کار با توپ پرداختند. سایر ملی‌پوشان نیز در گوشه‌ای از استادیوم روی مَت کارهای کششی و گرم‌کردن را شروع کردند.

 

* مشکلات جایگاه خبرنگاران باعث شد تا اهالی رسانه از روی سکوهای تماشاگران ورزشگاه به پوشش رسانه‌ای تمرین تیم ملی بپردازند. امیر قلعه‌نویی در این جلسه تمرینی به‌دقت کار با توپ شاگردانش را زیرنظر داشت.

* سردار آزمون در این تمرین با ظاهری جدید (ریش اصلاح‌شده و سبیل) حضور پیدا کرده بود که باعث جلب توجه حضار شد.

* ملی‌پوشان پس از گرم کردن به ۲ گروه با کاورهای سبز و سفید تقسیم شده و کار با توپ را رودرروی ۴ دروازه کوچک شروع کردند. جوان‌ترهای تیم ملی نیز رابطه خوب و دوستانه‌ای با هم داشتند.

* پس از ۱۵ دقیقه، مدیررسانه‌ای بازی پایان مدت حضور خبرنگاران در استادیوم را اعلام کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه