اخبار داغ

از شرایط چمن راضی هستیم؛

رضایی: با قهرمان آسیا در یک گروه هستیم؛ باید قدم اول را محکم برداریم

رضایی: با قهرمان آسیا در یک گروه هستیم؛ باید قدم اول را محکم برداریم
مربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در بازی با قرقیزستان، قدم اول را محکم برداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ رحمان رضایی، مربی تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه تمرین تیم ملی در اصفهان اظهار داشت: در شرایط خوبی به سر می‌بریم و تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، امیدواریم چند روز باقی‌مانده همه چیز به‌خوبی پیش برود. باتوجه‌به اینکه بازی اول است، تمرکز صد درصد را باید برای این بازی بگذاریم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و بتوانیم فوتبالیست‌ها و مردم عزیز کشور را خوشحال کنیم.

رضایی پیرامون زمین ورزشگاه فولادشهر بیان داشت: باتوجه‌به اینکه اکثر زمین‌ها آماده نیستند و از لحاظ استاندارد آماده نبودند و زمین فولادشهر در یک ماه اخیر برای بازی تیم ملی آماده‌سازی شده است، امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. تمام کارکنان و امکانات استفاده شده تا بتوانند بهترین زمین را در اختیار ما بگذارند، امیدواریم در بقیه شهرها نیز چنین اتفاقی بیفتد.

رضایی در رابطه با بازی پس‌فردا مقابل قرقیزستان تصریح داشت: قدم اول باید محکم برداشته شود و با ضریب اطمینان بالایی بازی کنیم، ممکن است گروه آسانی به نظر برسد اما شرایط بسیار دشواری است، قهرمان آسیا ازبک و امارات هستند. تیم‌های عربی هر ماه در حال تغییر چیدمان تیم و تقویت با بازیکنان آرژانتینی، برزیلی و دیگر کشورها هستند که تیم‌های حریف را غافلگیر می‌کند.

وی با بیان اینکه باید کم کم جوان‌ها به تیم ملی تزریق شوند تا تیم بانشاطی داشته باشیم، عنوان داشت: برگزاری بازی با قطر در فولادشهر بستگی به شرایط سایز زمین‌ها دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه