اخبار داغ

در نشست خبری پیش از بازی با ایران؛

لیسیتسین: بعضی مربیان دوست دارند ژنرال باشند/ کیچین: با سردار آزمون بازی کرده‌ام

لیسیتسین: بعضی مربیان دوست دارند ژنرال باشند/ کیچین: با سردار آزمون بازی کرده‌ام
سرمربی و بازیکن تیم ملی فوتبال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛

ماکسیم لیسیتین و والری کیچین، سرمربی و بازیکن تیم ملی فوتبال قرقیزستان در نشست خبری قبل از بازی فردا مقابل تیم ملی ایران در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ حاضر شده و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.

لیسیتسین: بعضی مربیان دوست دارند ژنرال باشند

ماکسیم لیسیتسین در نشست خبری پیش از بازی با تیم ملی فوتبال ایران در هفته اول مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: فردا بازی مهمی است و باید دید چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی درمورد آنالیز از بازی با ایران و انتظار خود از دیدار با تیم ملی کشورمان گفت: می‌دانیم ایران بازیکنان خوبی دارد. ایران یکی از بهترین تیم‌های گروه است‌. ما هم تلاش می‌کنیم فردا بهترین خود را نشان بدهیم. اطلاعات زیادی هم از ایران داریم و تلاش خواهیم کرد بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی قرقیزستان در خصوص اینکه مقابل ایران دفاع می‌کنند یا حمله، گفت: می‌دانیم ایران بازیکنان لژیونر خوبی دارد. خودمان را برای این مسابقه آماده کرده‌ایم و مطمئن باشید بهترین عملکرد را به نمایش خواهیم گذاشت‌.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به پیشرفت فوتبال قرقیزستان آیا در این دوره به دنبال صعود به جام جهانی هستند یا اینکه این هدف را در سال‌های بعدی دنبال می‌کنند، بیان داشت: همه می دانید در چنین رویدادی هستیم. شاید تجربه‌مان از تیم‌های دیگر کمتر باشد اما هر بازی تجربه خوبی به همراه دارد و باید در تلاش باشیم به جام جهانی صعود کنیم.

لیسیتسین در پاسخ به اینکه آیا تیمش بازیکنان لژیونر دارد، گفت: ما بازیکنان خراجی زیادی داریم که در خارج از قرقیزستان بازی می‌کنند، تلفیقی از بازیکنان باتجربه را در کنار نفرات جوان در اختیار داریم که دنبال کسب تجربه هستند.

وی درمورد تصور خود از جو ورزشگاه فولادشهر اصفهان در بازی فردا تاکید داشت: می‌دانیم فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند اما بازیکنانم را از لحاظ ذهنی و تاکتیکی آماده این جو کرده‌ایم تا در جو پرشور ورزشگاه خودشان را کنترل کنند. انتظار داریم فردا تماشاگرانی از تهران برای بازی به اصفهان بیایند ولی مشکلاتی در بحث ویزا وجود داشت.

لیسیستین درباره تقابل فردا با قلعه‌نویی که به او ژنرال می‌گویند، گفت: بعضی مربیان دوست دارند ژنرال باشند و بعضی هم به دموکراسی معتقدند. برای تمام ایده‌ها برنامه داریم

کیچین: با سردار آزمون بازی کرده‌ام

همچنین والری کیچین، بازیکن تیم ملی قرقیزستان هم گفت: بازی سختی داریم اما برای این مسابقه آماده هستیم.

مدافع تیم ملی قرقیزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به حضورش در لیگ روسیه آیا شناختی از سردار آزمون برای مهار این بازیکن دارد، عنوان داشت: مقابل آزمون بازی‌های متعددی داشتیم اما شرایط تغییر می‌کند و تغییرات ایجاد ‌می‌شود‌ ایران ستارگان متعددی دارد که باید آنها را کنترل کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه