اخبار داغ

پس از جلسه هیأت‌مدیره؛

فرصت موقت به جواد نکونام روی نیمکت استقلال؛ پوست موز «الغرافه» زیرپای سرمربی!

فرصت موقت به جواد نکونام روی نیمکت استقلال؛ پوست موز «الغرافه» زیرپای سرمربی!
شنیده‌ها حاکی از ابقای جواد نکونام بر مسند هدایت تیم فوتبال استقلال هستند؛ البته به‌صورت موقت تا پایان بازی با الغرافه قطر.

به گزارش شبکه خبرنگار ورزشی اطلاع رسانی دانا؛ روز گذشته در حالی که جواد نکونام پس از مصاحبه طوفانی شنبه شب خود به تمرینات تیم بازگشته و مطابق معمول شاگردانش را تمرین می‌داد، جلسه مهم هیأت مدیره باشگاه استقلال با حضور تمامی اعضا و نماینده هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس برگزار شد تا درباره سرنوشت نیمکت آبی‌ها و ابقا یا برکناری نکو تصمیم نهایی اتخاذ شود.

اگر چه در بطن هیأت مدیره اختلافاتی بر سر ابقا یا برکناری جواد نکونام وجود داشت اما پُر شدن سقف بودجه‌ای نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال تا جایی که برای استفاده از بازیکنان، کار به فسخ قرارداد با کادرفنی و تدارکاتی کشیده؛ باعث شد تا مدیران باشگاه فعلاً به شکل موقت و تا پایان بازی حساس آبی‌پوشان با الغرافه قطر از سر اجبار، به نکونام مهلت بدهند.

به این دلیل از سر اجبار گفته می‌شود که شنیده شده سران باشگاه با یک گزینه خارجی به توافق رسیده و منتظر فرصتی هستند تا با برکناری جواد نکونام آن هم به شکلی که نیاز نباشد تمام مبلغ قرارداد چند ده میلیارد تومانی‌اش را بدهند، با آن سرمربی خارجی به توافق نهایی رسیده و قرارداد را با وی امضا کنند؛ به شرط شکست استقلال در بازی با الغرافه.

از ظاهر امر این‌چنین بر می‌آید که باشگاه در مقابل تصمیمِ شاید عجولانه‌اش، عقب‌نشینی کرده و خبری از مربیان خارجی و اسامی ردیف شده برای جایگزینی جواد نکونام نخواهد بود. البته قطعاً مشکلاتی هم در روند تصمیمات اتخاذ شده پیش آمده و منطق مالی و ریاضی هم بر ادامه کار نکونام صحه گذاشته است.

از سویی دیگر، آلمیدین زیلیکیچ، بازیکن بوسنیایی پرحاشیه تیم فوتبال استقلال که مجوز جواد نکونام را هم نداشت و مشخص نیست چطور جذب شده، به درب‌های خروج از باشگاه استقلال نزدیک شده که همین امر نشان می‌دهد مدیران باشگاه درصدد گرفتن هرگونه بهانه از نکونام و رتق و فتق امور در واپسین روزهای نقل و انتقالاتی هستند.

با این همه به‌نظر می‌رسد که مهلت تا بازی با الغرافه، پوست موز و سرابی پیش پای نکونام است. اقتدار و هیمنه سرمربی پیش هواداران که هیچ، نزد بازیکنانش هم شکسته و به طور قطع بازیکنان دیگر حساب سابق را روی وی نمی‌کنند. شرایط استقلال حتی با این ابقا تغییری نکرده و شاید کرنومتر برای برکناری نکو و جانشینی یک گزینه خارجی تندتر به ثانیه‌های پایانی نزدیک شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه