اخبار داغ

امارات صفر - ایران یک؛

انتخابی جام‌جهانی فوتبال| تکمیل ماموریت ۶ امتیازی؛ زخم کاری باشو در العین شوم!

انتخابی جام‌جهانی فوتبال| تکمیل ماموریت ۶ امتیازی؛ زخم کاری باشو در العین شوم!
دیدار تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی با پیروزی یوزهای پارسی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان طی دیداری در چارچوب هفته دوم مرحله سوم و نهایی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه- ۲۰ شهریورماه) در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین امارات متحدۀ عربی به‌مصاف تیم ملی فوتبال این کشور رفت.

اماراتی‌ها با برد غیرمنتظره 3 بر یک مقابل تیم ملی قطر، قهرمان جام ملت‌های آسیا با انگیزه‌ای بالا پا به بازی با تیم ملی ایرانی گذاشتند که در بازی نخست با نتیجه شکننده یک بر صفر مقابل تیم ملی قرقیزستان به پیروزی دست یافته بود و در آن بازی سبک نمایش شاگردان امیر قلعه‌نویی، اعتراض و ناراحتی هواداران و نگرانی منتقدان را در پی داشت.

اماراتی‌ها از تمام امکانات موجود و ناموجود برای سخت کردن مهمانی تیم ملی در استادیوم بدیمن العین استفاده کرده بودند و از کارشکنی در فروش 2000 بلیت به هواداران تیم ملی و عدم تخصیص سهمیه بلیت به کادر گرفته تا وعده پاداش میلیاردی به بازیکنان امارات در صورت پیروزی مقابل ایران، هر کاری کردند تا بتوانند در این بازی مهم به پیروزی برسند.

در ۱۵ دقیقه نخست نیمه اول، توپ و میدان در اختیار اماراتی‌ها قرار داشت و ایران بیش‌تر چشم به ضدحملات دوخته بود. با این حال در دقایق پایانی، روی فرصت‌شناسی مهدی قایدی ایران به گل اول رسید. در این نیمه قایدی یک گل دیگر هم زده بود که آفساید مانع از تحقق آن شد.

در نیمه دوم شاگردان ژنرال به‌مراتب بابرنامه‌تر، هجومی‌تر و بهتر از نیمه اول بازی کردند. تیم ملی در این نیمه چندین موقعیت خیلی خوب داشت که بی‌دقتی و بدشانسی طارمی و آزمون مانع از وقوع گل دوم شد. در این نیمه داور به اشتباه یک پنالتی برای امارات گرفت که Var آن را رد کرد.

امارات صفر
گل: -

ایران یک
گل: مهدی قایدی (۲+۴۵)

ترکیب تیم ملی امارات: خالد عیسی، خلیفه الحمادی، کوامی کویدو، خالد الظنحانی، عبدالله ادریس (۸۴-فهد بدر)، عبدالله حمد، یحیی نادر (۸۴-حسام فائز)، حارب عبدالله،طحنون الزعابی (۶۴-فابیو لیما)، یحیی الغسانی (۵۸-احمد صالح) و کایو کاندو.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی (۷۵-محمد قربانی)، امید نورافکن، سامان قدوس (۵۶-علی قلی زاده)، مهدی قایدی (۵۶- سردار آزمون)، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه