اخبار داغ

به‌دنبال توسعه هستیم؛

دنیامالی: ورزشگاه آزادی ثروت ملی است/ از مردم بابت چمن فولادشهر عذر می‌خواهم

دنیامالی: ورزشگاه آزادی ثروت ملی است/ از مردم بابت چمن فولادشهر عذر می‌خواهم
وزیر ورزش و جوانان گفت: از برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در چمن نابه‌سامان استادیوم فولادشهر عذر می‌خواهم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان پیرامون برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در چمن نابه‌سامان استادیوم فولادشهر اظهار داشت: در این خصوص عذرخواهی می‌کنم حتماً انتقاداتی که مردم داشتند درست بود حقشان است و ما نباید چنین شرایطی را می‌داشتیم. به مردم قول می‌دهم که حتماً زمین‌های مرتب و استادیوم‌های خوب خواهیم داشت. همین هفته یکی از جلساتی که دارم در مورد چند استادیومی است که مسابقات لیگ برتر در آن برگزار می‌شود. 

وی همچنین عنوان داشت: کار حرفه‌ای من ساخت و ساز و توسعه و کارهای عمرانی است، ما ابتدا باید داشته‌های خودمان را قدر بدانیم و بعد به فکر توسعه فضای جدید باشیم. ورزشگاه آزادی ثروت ملی است، همچنین ورزشگاه‌هایی مانند تختی، ورزشگاه تبریز، ورزشگاه قائم شهر و ورزشگاه قایقران انزلی هم از ثروت‌های کشورند. این موارد بحث‌هایی است که ما باید از ظرفیت‌های خودمان استفاده کنیم البته دنبال توسعه هم هستیم و انشاالله برنامه‌های توسعه خودمان را پس از تصویب در دولت اعلام می‌کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه