معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش:
حتی یک دانشآموز در یک روستا نباید بدون معلم بماند
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه داشتن اول مهر آبرومندانه، به معنای شروع خوب است، گفت: حتی یک دانشآموز در یک روستا نباید بدون معلم بماند و مدیران و روسای نواحی و مناطق باید تدابیر لازم را در این خصوص بیندیشند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم احمدی لاشکی، شنبه، بیست و چهارم شهریور ماه در اجلاس مشترک ستاد پروژه مهر و مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان در محل باشگاه فرهنگیان تبریز، اظهار کرد: شروع خوب، پایان خوب را رقم میزند و اگر اول مهر به خوبی مدیریت شود، سال تحصیلی خوبی را سپری خواهیم کرد. وزارتخانه سناریوهای مختلفی را طراحی کرده است و خرسندم که این سناریو در استان شما به خوبی و در بسیاری از شاخصها بالاتر از میانگین کشوری پیش میرود و امید است تبریز و استان شما در این مورد به خصوص هم اولین بماند.
وی در ادامه، نیروی انسانی را مهمترین اولویت پروژه مهر، عنوان کرد و با بیان اینکه هیچ کلاسی در اول مهر ماه نباید بدون معلم باشد، افزود: آزمونهای دبیری، کیفیتبخشی و آموزگاری و اخذ مجوزهای لازم در سالهای گذشته جهت بهبود وضعیت و رفع مسائل و دغدغههای سالهای گذشته بود.
وی به دنبال بازدید از چندین مدرسه در سطح شهر تبریز با هدف برآورد روند پیشرفت اهداف پروژه مهر در راستای بازگشایی مدارس، وضعیت مدارس این شهر را رضایتبخش دانست.
احمدی لاشکی در پایان با اشاره به برخی بروکراسیهای پیچیده دست و پاگیر، خاطرنشان کرد: برخی تصمیمات، همکارانمان را از رسالت اصلی خود، یعنی تعلیم و تربیت، دور کرده است.
ارسال دیدگاه