اخبار داغ

شیخ نعیم قاسم:

اسرائیل نمی‌تواند قدرت نظامی ما را نابود کند/ دبیرکل جدید را در اولین فرصت انتخاب می‌کنیم

 اسرائیل نمی‌تواند قدرت نظامی ما را نابود کند/ دبیرکل جدید را در اولین فرصت انتخاب می‌کنیم
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان سخنرانی خود درباره تحولات اخیر این کشور را آغاز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) درباره تحولات اخیر این کشور سخنرانی کرد.

شیخ نعیم قاسم در ابتدای سخنرانی خود گفت: ما یک برادر، یک عاشق، یک پدر و یک رهبر، جناب دبیرکل، سید حسن نصرالله را از دست دادیم که تا لحظه شهادت در میدان باقی ماند.

وی افزود: اولویت شهید سید حسن نصرالله، قدس شریف در چارچوب وحدت عربی و اسلامی بود. سید نصرالله عاشق مجاهدانی بود که هر چه داشتند در راه خدا بخشیدند.

شیخ قاسم گفت: فقدان عزیز و از دست رفته سید حسن نصرالله را به صاحب عصر و زمان (عج) تسلیت می‌گوییم. سید نصرالله محبوب توده‌ها، آزادی خواهان و فلسطین و همه کسانی است که امید دارند آنها را از شر صهیونیست‌ها رهایی بخشند و قدرت استکبار آمریکایی- صهیونیستی را در هم بشکنند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه شهادت «علی کرکی» فرمانده جهادی حزب‌الله و شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی این جنبش را تسلیت گفت.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: به او و برادرانش که با او به شهادت رسیدند، تبریک می‌گوییم. ای مجاهدان، شما مصداق بارز آیه «منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلاً» هستید.

وی اضافه کرد: دشمن اسرائیلی به تمام مناطق و روستاهای لبنان حمله می‌کند تا جایی که هیچ خانه‌ای بدون تأثیر تجاوز بر آن باقی نماند. آمریکا با اسرائیل در همه کشتارهایش مشارکت دارد و از هر گونه حمایت رسانه‌ای و سیاسی و با همه معیارها از آن حمایت می‌کند. اگر اسرائیل معتقد است که با تجاوز به اهداف خود می‌رسد، دچار توهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: جنایت پیجرها و جنایات دیگر به دنبال متزلزل کردن ما بود اما به دشمن می‌گوییم که ما ثابت قدم بوده و مسیرمان را ادامه خواهیم داد. مسیر مقاومت ادامه دارد و حزب‌الله به اهداف و جهاد خود ادامه می‌دهد.

نعیم قاسم خاطرنشان کرد: نظام رهبری با دقتی که سید حسن نصرالله ایجاد کرده است، ادامه دارد. نظام رهبری با هر آنچه که سید نصرالله ایجاد کرد و همچنین طرح‌های جایگزین ادامه دارد.

وی تاکید کرد: مقاومت به حمایت از غزه در دفاع از فلسطین با همان سرعت ادامه خواهد داد. کاری که ما انجام می‌دهیم حداقل به عنوان بخشی از طرح پیگیری نبرد و آنچه میدان به آن نیاز دارد، است.

شیخ قاسم افزود: می‌دانیم که نبرد طولانی خواهد بود و برای رویارویی با هر احتمالی آماده‌ایم و از این نبرد پیروز بیرون می‌آییم. تلفات جانی بسیار است، اما مطمئن هستیم که دشمن به هدف خود نخواهد رسید و از این نبرد پیروز بیرون خواهیم آمد.

وی ادامه داد: اسرائیل نمی‌تواند به قدرت نظامی ما آسیب برساند و اگر اسرائیلی‌ها تصمیم به ورود زمینی بگیرند، با هر احتمالی مواجه خواهیم شد و نیروهای مقاومت آماده درگیری زمینی هستند.

شیخ قاسم تصریح کرد: توانایی ما قوی و بزرگ است و دشمن به دلیل ناتوانی در رسیدن به توانایی‌های ما دیوانه می‌شود. ای مردم فداکار ما به شما اطمینان داریم و همانطور که در سال ۲۰۰۶ پیروز شدیم امروز نیز پیروز خواهیم شد.

معاون دبیرکل حزب‌الله ادامه داد: در ساختار حزب‌الله، معاونان فرماندهان و جایگزین‌های ذخیره وجود دارد و آنها آماده جایگزین شدن در هر موقعیتی هستند. در اسرع وقت و بر اساس سازوکار مصوب برای انتخاب در جنبش، دبیرکل حزب‌الله را انتخاب خواهیم کرد. انتخاب‌ها در حزب‌الله آسان خواهد بود و همه چیز روشن است.

وی در پایان تاکید کرد: ما در یک کشتی هستیم و پیروزی از آن ماست، ما به کمی صبر نیاز داریم و قدرت و آمادگی خود را برای هر احتمالی مهیا کرده‌ایم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه