اخبار داغ

با اعلام رسانه‌ باشگاه؛

رسمی؛ موسیمانه به استقلال پیوست/ سرمربی آفریقایی روی نیمکت آبی‌ها

رسمی؛ موسیمانه به استقلال پیوست/ سرمربی آفریقایی روی نیمکت آبی‌ها
یک سرمربی آفریقایی به باشگاه استقلال پیوست و بر روی نیمکت آبی‌ها خواهد نشست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ با اعلام برخی رسانه‌های آفریقایی و رسانه رسمی باشگاه استقلال؛ پیتسو موسیمانه، سرمربی اهل آفریقای‌جنوبی که در کارنامه‌اش ۱۸ عنوان و جام را کسب کرده به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال و جانشین سهراب بختیاری‌زاده منصوب شد.

در شرایطی که استقلال بدترین باخت خانگی را مقابل ذوب‌آهن تجربه کرد، حالا اعلام خبر انتخاب سرمربی خارجی می‌تواند کمی فشار و اعتراض هواداران به مدیریت را کمتر کند. رسانه‌های آفریقایی و سپس رسانع باشگاه هم این تصویر را منتشر و از عقد قرارداد موسیمانه با استقلال خبر دادند.

قرارداد استقلال با موسیمانه تا پایان فصل بوده و قابلیت تمدید یک ساله در صورت رضایت باشگاه در قرارداد گنجانده شده است. این سرمربی‌ ۶۰ ساله سابقه هدایت تیم‌های ماملودی سانداونز آفریقای جنوبی، الاهلی مصر، الاهلی و ابها عربستان، الوحده امارات و تیم ملی آفریقای جنوبی را در کارنامه دارد.

موسیمانه در دوران سرمربیگری خود ۲۰ عنوان قهرمانی به‌دست آورده و سابقه قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و ندبانک آفریقای جنوبی، لیگ برتر مصر، لیگ قهرمانان و‌ سوپرجام قاره آفریقا و سطح دوم فوتبال عربستان را در کارنامه دارد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه