پاس بدهید ، قتل از ما !

پاس بدهید ، قتل از ما !
محمد غلامی مهاجم شمالی سپاهان که روز گذشته از ابتدای بازی به عنوان زوج ارش افشین به میدان رفت ، بعد از یک نود دقیقه ناموفق ضعف گلزنی سپاهان را متوجه خط هافبک می کند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناحرف های غلامی را در زیر بخوانید:

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

 

,

 شکست برابر ملوان؟

,

 تیم ملوان خیلی خوب بازی کرد. این تیم بازیکنان جوان و خوبی دارد همچنین خط حمله بسیار خوبی دارند. حقشان بود که پیروز شوند چون واقعاً خوب بازی کردند. تیم ما هم در حد و اندازه‌های خودش اصلاً ظاهر نشد.

, . ,

صحبت‌های کرانچار و اینکه  سپاهان مهاجم قاتل ندارد؟

,

 مجتبی جباری در تیم ما حضور داشت اما اکنون او نیست. ما اکنون هم مهاجم داریم و هم هافبک اما آن پاسور خوبی که بتواند به خوبی فوروارد را تغذیه کند نداریم.

, . ,

درخشش جلال رافخایی ؟

,

 . رافخایی از دوستان قدیمی من و جزو بهترین فورواردهای ایران است.

,  . , .,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه