هواداران استقلال؛ خوشگلم دقت کن!
هواداران استقلال با شعار زیبایی به داور مسابقه اعتراض کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ، هواداران استقلال در نیمه اول با شعار داور عزیزم خوشگلم دقت کن به داور اعتراض کردند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,* امیر قلعهنویی در چند صحنه در نیمه اول به مدافعان تیمش اعتراض کرد.
,* جواد نکونام به مهدی نوری هافبک فولاد اعتراض کرد و معتقد بود او باید توپی که رحمتی به خاطر مصدومیت بازیکنان فولاد به بیرون زده بود را به رحمتی پاس میداد.
,* حسین فرکی سرمربی فولاد مشغول یادداشت برداری در کنار زمین در نیمه اول بود.
,* بعد از گل تیموریان،حنیف عمرانزاده و فرزاد حاتمی با یکدیگر شوخی و خنده میکردند.
,* هواداران استقلال به پیراهن قرمز فولاد اعتراض کردند و علیه آنها شعار سر دادند.
,* مهدی رحمتی و میرشاد ماجدی بین دو نیمه و قبل از ورود به رختکن با یکدیگر صحت کردند.
,* تمامی نیمکتنشیان استقلال در اواخر نیم اول مشغول گرم کردن خود شدندو هیچ کدام به رختکن نرفتند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه