به دنبال یک بازیکن اروپایی هستیم

به دنبال یک بازیکن اروپایی هستیم
مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: برای تبادل بازیکن با مسئولان باشگاه ذوب آهن مذاکره کرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانااکبر ایرانمنش  در مورد وضعیت تیم مس که بدون پیروزی در انتهای جدول است، گفت: در حال حاضر باید با این شرایط بسازیم زیرا فهرست تیم مس کرمان تکمیل است و فقط می‌توانیم یک بازیکن اروپایی جذب کنیم. در حال حاضر هم دو سه بازیکن به تمرینات مس آمده‌اند ولی از نظر فنی تایید نشده‌اند. زیرا می‌خواهیم این یک بازیکن را با وسواس ودقت انتخاب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی ادامه داد: برخی از بازیکنانی که از روی سی دی دیده‌ بودیم وقتی به تمرینات آمدند مثل فیلم‌شان نبودند. برخی از خارجی‌ها هم گفتند تست نمی‌دهیم و به همین دلیل هم ما آنها را نخواستیم زیرا نمی‌خواهیم چشم بسته بازیکن جذب کنیم.

,

مدیرعامل باشگاه مس در مورد مبادله بازیکن با باشگاه‌‌های دیگر، گفت: ما در برخی پست‌ها چند بازیکن داریم و در برخی پست‌های دیگر بازیکن نداریم. به همین دلیل مذاکراتی با باشگاه ذوب آهن برای مبادله بازیکن انجام داده‌ایم. مسئولان این باشگاه می‌گویند هنوز هیچ توافقی با پرسپولیس به طور قطعی انجام نداده‌اند.

,

ایرانمنش در مورد دیدار با استقلال در لیگ برتر، گفت: مس همیشه مقابل تیم‌های قدرتمند خوب بازی می‌کند و امیدواریم در این بازی هم موفق شویم. امیر قلعه‌نویی هم یکی از مربیان خوب است که زمانی هم در تیم ما مربیگری کرده ولی ما هم نا امید نیستیم و هیچ تیمی برای باخت به میدان نمی‌رود.

,

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مس برای سقوط عزم جدی دارد گفت: آنهایی که چنین حرف‌هایی می‌زنند بعدها پشیمان خواهند شد زیرا مس در لیگ برتر می‌ماند و عزم‌مان را جزم کرده‌ایم که در لیگ برتر بمانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه