قول کاپیتان به مدیران باشگاه
مجیدی در دربی برگشت دوباره خداحافظی میکند؟
کاپیتان استقلال به مسئولان باشگاه قول داده در دربی برگشت پایتخت حضور پیدا کند و در آن بازی و با حضور هواداران از فوتبال خداحافظی کند.[
به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانافرهاد مجیدی، روز گذشته در حالی شب گذشته از میادین فوتبال خداحافظی کرد و هوادارانش را در شوک گذاشت که از کادرفنی و مسئولان استقلال گرفته تا بازیکینان این تیم، هیچکدام موافق این خداحافظی نبودند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,
با این حال از استقلال خبر میرسد که گویا قرار است مجیدی در آیندهای نزدیک در دیداری بزرگ و با حضور هواداران فوتبال در ورزشگاه آزادی از میادین خداحافظی کند، دیداری که میتواند یادآور خداحافظی فرشاد پیوس در دربیها باشد.
,
مجیدی به استقلالی ها قول داده در بازی برگشت دربی با پیراهن استقلال به میدان رفته و ضمن همراهی تیمش، برای همیشه و در اوج با استقلال خداحافظی کند.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه