با حضور شهردار تهران، وزیر امورخارجه و نمایندگان کشورهای عضو اکو؛

بوستان اکو به بهره برداری رسید

بوستان اکو به بهره برداری رسید
با حضور شهردار تهران، وزیر امور خارجه و نمایندگان کشورهای عضو اکو، رونمایی از لوح اکو و افتتاح گذر اکو صورت پذیرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، مراسم بهره برداری از بوستان اکو با حضور دکترمحمدباقر قالیباف شهردار تهران، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و وزرا ، سفرا و هیات های کشورهای عضو اکو شامل افغانستان ، جمهوری آذربایجان ، قزاقستان ، قرقیزستان، پاکستان ، تاجیکستان، ترکیه ، ترکمنستان و ازبکستان ساعتی پیش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه