با حضور شهردار تهران، وزیر امورخارجه و نمایندگان کشورهای عضو اکو؛
بوستان اکو به بهره برداری رسید
با حضور شهردار تهران، وزیر امور خارجه و نمایندگان کشورهای عضو اکو، رونمایی از لوح اکو و افتتاح گذر اکو صورت پذیرفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، مراسم بهره برداری از بوستان اکو با حضور دکترمحمدباقر قالیباف شهردار تهران، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و وزرا ، سفرا و هیات های کشورهای عضو اکو شامل افغانستان ، جمهوری آذربایجان ، قزاقستان ، قرقیزستان، پاکستان ، تاجیکستان، ترکیه ، ترکمنستان و ازبکستان ساعتی پیش برگزار شد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه