شرط واشنگتن برای حضور ایران در ژنو 2
یک مقام آمریکایی از ایران خواست در پایان دادن به بمباران شهر حلب کمک کند و گفت که حضور ایران در کنفرانس ژنو۲ منوط به پذیرش شرایط کنفرانس ژنو۱ است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، یک مقام آمریکایی با اشاره به اینکه ایران میتواند در حل و فصل بحران سوریه مفید باشد گفت که حضور ایران در ژنو 2 منوط به پذیرش توافقات کنفرانس ژنو 1 در سال 2012 است.
وی افزود: ایران میتواند خواستار پایان دادن به بمباران حلب شود و اتخاذ چنین گامهایی میتواند دیگر کشورها را متقاعد کند که نقشهایی در مذاکرات صلح سوریه ایفا کند.
وی تاکید کرد که ایران و آمریکا درباره امکان حضور ایران در حاشیه نشست ژنو ۲ هیچ مذاکره مستقیمی نداشته اند.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه