دانشمندان سوئدی دریافتند؛
تأثیر منفی مصرف زیاد قهوه بر هورمونهای زنانه
نوشیدن قهوه و رسیدن کافئین زیاد به بدن زنان، میتواند بر هورمونهای زنانه تاثیر بگذارد و اندازه سینه را کاهش دهد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری سینا؛ wire news Your نوشت: نتایج حاصل از یک مطالعه توسط دانشمندان سوئدی حاکی از این است که نوشیدن سه فنجان قهوه یا بیشتر در روز موجب کوچک شدن حجم سینه زنان میشود؛ رسیدن کافئین به مقدار زیاد به بدن، میتواند بر هورمونهای زنانه تاثیر بگذارد و اندازه سینه را کاهش دهد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از خبرگزاری سینا؛ wire news Your نوشت: نتایج حاصل از یک مطالعه توسط دانشمندان سوئدی حاکی از این است که نوشیدن سه فنجان قهوه یا بیشتر در روز موجب کوچک شدن حجم سینه زنان میشود؛ رسیدن کافئین به مقدار زیاد به بدن، میتواند بر هورمونهای زنانه تاثیر بگذارد و اندازه سینه را کاهش دهد., سینا,
محققان هشدار میدهند؛ هرچه زنان مصرف قهوه بیشتری داشته باشند، سینههای کوچکتری خواهند داشت.
در این مطالعه، تقریبا 300 زن مورد مطالعه قرار گرفتند و عادات نوشیدن میزان قهوه در طی روز به طور متوسط بررسی و حجم بالاتنه آنها نیز اندازه گیری شد.
با توجه به نتایج این تحقیقات که در مجله بریتانیایی سرطان منتشر شده ، نوشیدن سه فنجان قهوه یا بیشتر در روز، کافی است تا اثرات این ماده بر بدن مشخص شود و اندازه بافت سینه در زنان را کوچکتر کند؛ با توجه به یافتهها، حدود نیمی از زنان در این مطالعه دچار جهش ژنی بودند که به نظر میرسد متاثر از مصرف قهوه و حجم سینهها باشد.
یکی از محققان از دانشگاه لوند، گفت: نوشیدن قهوه قطعا می تواند اثر مهمی در اندازه پستانها داشته باشد؛ البته زنانی که قهوه زیادی مینوشند لازم نیست نگران باشند اما باید بدانند که کافئین اثر کوچک کننده بر اندازه سینه دارد به طوریکه گفته میشود مصرف کنندگان زیاد قهوه، به طور متوسط 17 درصد دچار کاهش سایز و تراکم سینه میشوند."
علیرغم این حقیقت علمی، این مطالعه همچنین نشان داد که مصرف زیاد قهوه میتواند تاثیر مثبتی بر سلامتی سینه بگذارد؛ در میان داوطلبانی که به طور خاص از خانوادههای در معرض خطر ابتلا به بیماریهای سینه انتخاب شده بودند، به نظر میرسد نوشیدن کافئین به طور منظم، خطر ابتلا به سرطان پستان را کاهش داده است.
دانشمندان معتقدند؛ اثرات قهوه مربوط به تاثیرگذاری آن بر هورمونهای زنانه، استروژن و سطح هورمونهای جنسی مردانه تستوسترون، است.
انتهای پیام/
, ,
محققان هشدار میدهند؛ هرچه زنان مصرف قهوه بیشتری داشته باشند، سینههای کوچکتری خواهند داشت.
, محققان هشدار میدهند؛ هرچه زنان مصرف قهوه بیشتری داشته باشند، سینههای کوچکتری خواهند داشت.,, ,
در این مطالعه، تقریبا 300 زن مورد مطالعه قرار گرفتند و عادات نوشیدن میزان قهوه در طی روز به طور متوسط بررسی و حجم بالاتنه آنها نیز اندازه گیری شد.
, در این مطالعه، تقریبا 300 زن مورد مطالعه قرار گرفتند و عادات نوشیدن میزان قهوه در طی روز به طور متوسط بررسی و حجم بالاتنه آنها نیز اندازه گیری شد.,, ,
با توجه به نتایج این تحقیقات که در مجله بریتانیایی سرطان منتشر شده ، نوشیدن سه فنجان قهوه یا بیشتر در روز، کافی است تا اثرات این ماده بر بدن مشخص شود و اندازه بافت سینه در زنان را کوچکتر کند؛ با توجه به یافتهها، حدود نیمی از زنان در این مطالعه دچار جهش ژنی بودند که به نظر میرسد متاثر از مصرف قهوه و حجم سینهها باشد.
, با توجه به نتایج این تحقیقات که در مجله بریتانیایی سرطان منتشر شده ، نوشیدن سه فنجان قهوه یا بیشتر در روز، کافی است تا اثرات این ماده بر بدن مشخص شود و اندازه بافت سینه در زنان را کوچکتر کند؛ با توجه به یافتهها، حدود نیمی از زنان در این مطالعه دچار جهش ژنی بودند که به نظر میرسد متاثر از مصرف قهوه و حجم سینهها باشد.,, ,
یکی از محققان از دانشگاه لوند، گفت: نوشیدن قهوه قطعا می تواند اثر مهمی در اندازه پستانها داشته باشد؛ البته زنانی که قهوه زیادی مینوشند لازم نیست نگران باشند اما باید بدانند که کافئین اثر کوچک کننده بر اندازه سینه دارد به طوریکه گفته میشود مصرف کنندگان زیاد قهوه، به طور متوسط 17 درصد دچار کاهش سایز و تراکم سینه میشوند."
, یکی از محققان از دانشگاه لوند، گفت: نوشیدن قهوه قطعا می تواند اثر مهمی در اندازه پستانها داشته باشد؛ البته زنانی که قهوه زیادی مینوشند لازم نیست نگران باشند اما باید بدانند که کافئین اثر کوچک کننده بر اندازه سینه دارد به طوریکه گفته میشود مصرف کنندگان زیاد قهوه، به طور متوسط 17 درصد دچار کاهش سایز و تراکم سینه میشوند.",, ,
علیرغم این حقیقت علمی، این مطالعه همچنین نشان داد که مصرف زیاد قهوه میتواند تاثیر مثبتی بر سلامتی سینه بگذارد؛ در میان داوطلبانی که به طور خاص از خانوادههای در معرض خطر ابتلا به بیماریهای سینه انتخاب شده بودند، به نظر میرسد نوشیدن کافئین به طور منظم، خطر ابتلا به سرطان پستان را کاهش داده است.
, علیرغم این حقیقت علمی، این مطالعه همچنین نشان داد که مصرف زیاد قهوه میتواند تاثیر مثبتی بر سلامتی سینه بگذارد؛ در میان داوطلبانی که به طور خاص از خانوادههای در معرض خطر ابتلا به بیماریهای سینه انتخاب شده بودند، به نظر میرسد نوشیدن کافئین به طور منظم، خطر ابتلا به سرطان پستان را کاهش داده است.,, ,
دانشمندان معتقدند؛ اثرات قهوه مربوط به تاثیرگذاری آن بر هورمونهای زنانه، استروژن و سطح هورمونهای جنسی مردانه تستوسترون، است.
, دانشمندان معتقدند؛ اثرات قهوه مربوط به تاثیرگذاری آن بر هورمونهای زنانه، استروژن و سطح هورمونهای جنسی مردانه تستوسترون، است.,, ,
انتهای پیام/
, انتهای پیام/,]
ارسال دیدگاه