سجاد مرادی دونده المپیکی ایران به دلیل نداشتن مربی و بیتوجهیها تهدید به کنارهگیری از تیم ملی کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار مقابل راهآهن محکوم به برد و گرفتن 3 امتیاز هستیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فقط به عنوان یک هوادار به تمرین پرسپولیس رفتم و در کنارش با بچههای ایتام و نیازمندان نیز صحبت کردم.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: کسر یک امتیاز هم سخت است اما این موضوع نباید به پرسپولیس لطمهای بزند.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این مسئله درست نیست که بگویند با بازیکن نیاز به توافق نیست.
رئیس فدراسیون وزنهبرداری میگوید: نادوی ایران پیش از مسابقات آسیایی قزاقستان از ورزشکاران تست گرفته بود که آنها هیچ مشکلی نداشته باشند.
نیمفصل نخست رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور در حالی خاتمه پیدا کرد که باز هم حاشیههای زیادی به همراه داشت.
مدافع ملیپوش بارسلونا باور دارد حضور لیونل مسی در بارسا باعث پیشرفت کریسرونالدو شد و پپ گواردیولا بهترین مربیاش تاکنون بوده است.
داور دیدار تیمهای فوتبال پاس و پیکان در دسته یک که متهم به تبانی علیه تیم همدانی شده بود میگوید: چطور میشود من به سود پیکان تبانی کرده باشم، در حالی که این تیم ب…
مهاجم پیشین تیم های استقلال و پرسپولیس گفت:با برخی افرادی که از آنها انتظار داشتم و در دوران اوج فوتبالم ادعای رفاقت با من داشتند،بارها طی ماههای اخیر تماس گرفتم ول…
ظاهرا آرش تمایلی برای ماندن و جنگیدن ندارد . او تصمیمش برای جدایی را در پایان بازی سپاهان - ملوان علنی کرد . البته یادمان باشد اختیار او دست سپاهان است .
فرزاد حاتمی زودتر از آن چه تصور می شد، با فولاد خوزستان به بن بست رسیده و باید به فکر یافتن تیم دیگری باشد.
کسب برد پنج بر یک را باید بهترین نتیجه تاریخ لیگ برتری این تیم رشتی دانست.داماش چه در این دوره تازه از حیاتش و چه زمانی که اسم تیم پگاه بود هرگز نتوانسته بود چنین ن…
با رفتن گواردیولا و مورینیو، حالا مسی و رونالدو نقش های اصلی ال کلاسیکو هستند.
به اینکه ال کلاسیکو با جنجال و در نهایت با اخراجی به پایان برسد، عادت کرده ایم.
این اولین ال کلاسیکو در 5 سال اخیر است که نه پپ گواردیولا در آن حضور دارد و نه ژوزه مورینیو!
کریس پرطرفدارترین فوتبالیست فیسبوک است.الگوی خیل فوتبالدوستان جهان. آنقدر که فردای خط انداختن کنار گوشش در شهر کوچک ما هم پشت گوششان خط می اندازند.
سرمربی مس کرمان گفت: من واقعا خسته شده ام.مس خوب بازی می کند ولی نتیجه مطلوب را نمی گیرد.باز هم خدا را شکر که نباختیم.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: .متاسفانه آنهایی که به جامعه داوری اهانت می کنند حرفشان بیشتر مورد توجه است.