اجتماع «حجاب» در ورزشگاه آزادی تهران

اجتماع چندین هزار نفری خانوادگی «حجاب» از سوی مجموعه مردمی دختران انقلاب در ورزشگاه آزادی برگزار شد.


تأمین امنیت زائران اربعین به وسیله پهپاد و بالگرد/ بازدید از پروژه احداث قرارگاه اربعین

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: تأمین امنیت کامل زائران اربعین با به‌روزترین پهپادها، بالگردها انجام می شود.


اطلاعیه دعوت به اجتماع 100 هزار نفری خانوادگی حجاب

عفاف و حجاب دو مفهوم برجسته‌ی وحدت‌بخش و معنا‌بخش فرهنگِ اسلامی و از بارزترین عناصر و معیارهای مکتب حیات‌بخش و شریعت انسان‌سازِ اسلام هستند.


دریافت ارز اربعین و خروج از مرزها بدون ثبت‌نام ممکن نیست

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام حدود ۲۵۵ هزار نفر برای سفر اربعین خبر داد و تاکید کرد طبق مصوبه ستاد مرکزی اربعین، برای دریافت ارز اربعین و خروج از مرزها به سمت عراق، ثبت‌نام در …


شأن مجلس امام حسین(ع) را حفظ کنید

حجت‌الاسلام والمسلمین عالی در واکنش به کسانی که بدون رعایت حجاب به مجلس سیدالشهدا(ع) می‌روند، گفت: وظیفه ما این است که به عنوان مهمان سیدالشهدا(ع) مانع حضور کسی در هیات نشویم. در واقع نباید جلوی کسی را بگیرید اما شان …


حوزه علمیه باید فرهنگ غرب را در تمدن اسلامی استحاله کند

عضو مجلس خبرگان گفت: ما در حوزه علمیه باید از هم‌اکنون متناسب با مقیاس تمدن‌سازی که متصل به ظهور می‌شود برنامه‌ریزی و غرب را با تفقه خود در فرهنگ و تمدن اسلامی استحاله کنیم.


برگزاری «شب خاطره» و رونمایی «عملیات مرصاد» در باغ موزه دفاع مقدس

ویژه برنامه «شب خاطره» و رونمایی از کتاب «عملیات مرصادن فردا سه‌شنبه ۲ مرداد با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.


سردار سلیمانی: راهیان نور نرم افزار انقلاب است/ ۵۰ رویداد راهیان نور در سال جاری برگزار می‌شود

همایش «تجلی اخلاص» امروز دوشنبه اول مرداد 1403 با موضوع تجلیل از دست اندرکاران راهیان نور و پیشرفت در سالن 5 آذر بسیج برگزار شد.


راهکار امام زمان (عج) برای توسل به حضرت عباس (ع)

شما را راهنمایی هم می‌‏کنم که به حضرت عباس چه بگویی؛ چون خواستی از حضرت ابوالفضل (ع) حاجت بخواهی، این چنین بگو: «یا ابا الغوث‏ ادرکنی»؛ ای پدر پناه دهندگان، پناهم بده.


شهید حسین سامی‌مقام پس از ۴۴ سال شناسایی شد

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از پیدا شدن شهید حسین سامی‌مقام پس از ۴۴ سال خبر داد و گفت که پیکر این شهید ۱۱ مرداد مهمان معراج شهدا خواهد بود.