اخبار داغ

واکنش امام جمعه آبپخش به اظهارات همتای خود در شبانکاره:

قضاوت غیر منصفانه کردید/ زمانی وحدت واقعی اتفاق می افتد که عدالت باشد

قضاوت غیر منصفانه کردید/ زمانی وحدت واقعی اتفاق می افتد که عدالت باشد
امام جمعه آبپخش نسبت به اظهارات اخیر امام جمعه شبانکاره واکنش نشان داد و اظهار کرد: در هفته گذشته، تذکری عرض کردم که عده ای بنده را متهم کردند که بر طبل اختلاف کوبیده اید و اگر یک دقت نظر و توجه عقلایی به الفاظ از صدر تا ذیل می داشتید، قطعاً این قضاوت غیرمنصفانه را نمی کردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز" ، حجت الاسلام رضایی، امام جمعه آبپخش  نسبت به اظهارات اخیر امام جمعه شبانکاره واکنش نشان داد و اظهار کرد: در هفته  گذشته، تذکری عرض کردم که عده ای بنده را متهم کردند که بر طبل اختلاف کوبیده اید و اگر یک دقت نظر و توجه عقلایی به الفاظ از صدر تا ذیل می داشتید، قطعاً این قضاوت غیرمنصفانه را نمی کردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز" ,

وی افزود: بنده تصریح کردم که اینگونه عملکردها بر خلاف وحدت است، اما متاسفانه توجه نکردند به صدر تا ذیل عرایض، و بنده را متهم کردند که بر طبل اختلاف کوبیده اید. در حالی که اینگونه نبوده است.

,

امام جمعه آبپخش گفت: من در هفته پیش عرض کردم قطعاً اگر اینگونه تعبیرات به کار برده شود و حقوق مردم نادیده گرفته شود، با توجه به اینکه عده ای به دنبال این هستند که از قدرت  مردمی برای ارتقاء منطقه دیگر استفاده کنند، این سبب می شود که وحدت بین مردم خدشه دار شود و به مسئولین هم عرض کردم که شما اینکار را نکنید.

,

رضایی تصریح کرد:  این را باید همه ما بدانیم که وحدت در سایه عدالت است. اتفاقاً در راستای وحدت عرض کردم و شما متاسفانه در یک قضاوت غیرمنصفانه، اینگونه تعبیر کردید.

,

وی بیان کرد: اگر قدرت و توان و پیشرفت کسی را در راستای پیشرفت خودش بکار نگیریم، بلکه در ارتقاء دیگری بکار بگیریم، این خلاف عدالت است.

,

امام جمعه آبپخش در پایان ابراز کرد: اگر به دنبال وحدت هستیم، آن زمانی وحدت حقیقی و واقعی اتفاق می افتد که عدالت باشد.

,

در پی زلزله اخیری که در شهرستان دشتستان اتفاق افتاد، صدا و سیمای ملی اقدام به پخش خبر با عنوان "زلزله در شهرستان شبانکار یاد کرد در حالی که این اتفاق برای چندمین بار بود که اتفاق می افتد، در همین راستا امام جمعه آبپخش در خطبه های نمازجمعه به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: این اقدام عمدی بوده است و دست هایی وجود دارد که سعی دارند شبانکاره را به هر نحوی شهرستان بنامند و اگر این روال ادامه پیدا کند، ما هم موجودیت شهرستان آبپخش را اعلام می کنیم.

,

امام جمعه شبانکاره نیز یک روز پس از این اظهارات همتای آبپخشی خود واکنش نشان داد و در بیانیه ای اعلام کرد که "که بر طبل اختلاف بین دو شهر نکوبید" که با واکنش دوباره امام جمعه آبپخش روبرو شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه