اخبار داغ

خطیب جمعه نیر:

نه تحریم ها برداشته شد و نه گشایش اقتصادی حاصل شد/گرفتن عکس یادگاری با هوایپما چه معنایی دارد؟

نه تحریم ها برداشته شد و نه گشایش اقتصادی حاصل شد/گرفتن عکس یادگاری با هوایپما چه معنایی دارد؟
امام جمعه نیر گفت: وارد کردن هواپیما( در این شرائط) و عکس یادگاری گرفتن کنار آن خطا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح تفت، امام جمعه نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه به دو فرع مهم از فروع دین، تولی(دوستی با دوستان خدا) و تبری(دشمنی با دشمنان خدا) اشاره و گفت: دوستی و دشمنی یک امریست که در فطرت انسان می باشد مهم اینست که این دوستی و دشمنی در راستای دوستی و دشمنی خدا باشد و به دنبال آن اطاعت هم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح تفت,

حجت الاسلام محمود دهقانپور با اشاره به قضیه برجام بیان داشت: اگر از همان ابتدا فرامین مقام معظم رهبری اطاعت می شد امروز شاهد رکود و بیکاری و عدم قدرت خرید مردم نبودیم.

,

خطیب جمعه نیر حاشیه ای به گزارش رسمی مرکز آمار مبنی بر 3 میلیون و سیصد هزار بیکار در کشور زد و تصریح کرد: این علاوه بر آمار غیر رسمی است که بین آمار بیکاری را 5 تا 7 میلیون اعلام می کنند.

,

و در همین رابطه با توجه به فرا رسیدن روز جهانی گمرک در هفتم بهمن, بیان داشت:  یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری مسأله واردات است بخصوص در زمینه کشاورزی که باید به خودکفائی برسیم(و از واردات جلوگیری کنیم).

,

امام جمعه نیر ادامه داد: باید در واردات به ضرورت رعایت اولویت در واردات کالاهای اساسی توجه شود و وارد کردن هواپیما( در این شرائط) و عکس یادگاری گرفتن کنار آن خطا است.

,

حجت الاسلام دهقانپور در همین رابطه مهمترین دستاورد برجام که قرار بود عملیاتی شود را برداشتم تحریمهای بانکی دانست و تاکید کرد: متأسفانه این تحریمها برداشته نشد و گشایش اقتصادی هم حاصل نشد.

,

خطیب جمعه نیر در ادامه با توجه به فرارسیدن سالروز حماسه مردم آمل در 6 بهمن 1360 اقدام مردم این خطه از کشور در مقابله و بیرون راندن منافقینی که در پی اشغال این شهر و پیاده نمودن اهداف شوم خود بودند را نمونه تبعیت از فرامین امام راحل (ره) بیان کرد.

,

حجه الاسلام دهقانپور در پایان ضمن اشاره به آتش سوزی ساختمان پلاسکو در تهران, روز گذشته برای آتش نشانان این حادثه که برای دفاع از اموال مردم خود قربانی این حادثه شدند از درگاه خداوند طلب رحمت و مغفرت وبرای بازماندگان اجر و صبر جزیل درخواست نمود.

,

انتهای پیام/م*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه