اخبار داغ

سخنگوی آتش‌نشانی تهران:

پیام بی‌نظیر رهبر انقلاب روح تازه‌ای به آتش‌نشانان داد/تاکنون مصدومی از زیر آوار خارج نشده است/پیشنهاداتی در جلسه ستاد بحران مطرح و به‌زودی اعلام می‌شود

پیام بی‌نظیر رهبر انقلاب روح تازه‌ای به آتش‌نشانان داد/تاکنون مصدومی از زیر آوار خارج نشده است/پیشنهاداتی در جلسه ستاد بحران مطرح و به‌زودی اعلام می‌شود
سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان این‌که تاکنون مصدومی از زیر آوار خارج نشده است، گفت: پیام بی‌نظیر رهبر انقلاب روح تازه‌ای به آتش‌نشانان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تهران نیوز ، جلال ملکی لحظاتی پیش در حاشیه انجام عملیات آتش‌نشانان در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو اظهار داشت: عملیات آوار برداری  ساختمان پلاسکو در حال حاضر از ضلع غربی و شرقی این ساختمان به‌وسیله جرثقیل‌های فوق سنگین در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد بحران گفت: در این جلسه گزارش‌هایی در ارتباط با روند پیگیری عملیات امداد و نجات مورد بررسی قرار گرفت.

,

سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: در این نشست پیشنهاداتی مطرح شد که به محض تصویب این پیشنهادات آن‌ها را به زودی به ملت ایران اعلام خواهیم کرد.

,

 

,

شهادت آتش‌نشان ۳۵ ساله به دلیل شدت جراحات

,

ملکی با اشاره به روند پیگیری عملیت امداد و نجات در ارتباط با مصدومان زیر آوار خاطرنشان کرد: از همان دقایق اولیه این حادثه آتش‌نشانان توان خود را به کار گرفتند اما متاسفانه تاکنون هیچ مصدومی از زیر آوار خارج نشده است.

,

وی ادامه داد: یکی از ماموران آتش‌نشانی که روز گذشته به مراکز درمانی منتقل شده بود علی‌رغم تلاش تیم پزشکی به علت شدت جراحات به شهادت رسید.

,

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: پیام بی‌نظیر رهبر انقلاب روح تازه‌ای به آتش‌نشانان داد.

,

 

,

همت جهادی آتش‌نشانان مانع بحران تلفات انسانی در حادثه ساختمان پلاسکو شد

,

ملکی ادامه داد: ماموران آتش‌نشانی روز گذشته به محض اطلاع از آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو خودشان را به محل حادثه رساندند و در کمترین زمان ممکن حاضران در این ساختمان را خارج کردند.

,

وی عنوان کرد: جمعی از ماموران آت‌نشانی که به منظور اطمینان از عدم حضور هیچ عزیزی در این ساختمان در طبقات مختلف مشغول فعالیت بودند که حادثه ریزش کامل ساختمان رخ داد و می‌توان گفت در حال حاضر فقط آتش‌نشانان گرفتار آوار شده‌اند.

,

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان این‌که همت جهادی آتش‌نشانان مانع بحران تلفات انسانی در حادثه ساختمان پلاسکو شد، گفت: اگر تلاش و از خودگذشتگی آتش‌نشانان نبود در حال حاضر باید به جای تلاش برای نجات ۲۰ آتش‌نشان باید به‌دنبال صدها نفر می‌گشتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه