اخبار داغ

سید احمد خاتمی:

حمله به سوریه نشان ضعف آمریکاست / موج مردمی بازدارنده است

حمله به سوریه نشان ضعف آمریکاست / موج مردمی بازدارنده است
سید احمد خاتمی امام جمعه ی موقت تهران گفت: قدرتی که می تواند جلوی خیره سری آمریکایی ها را بگیرد یا خیره سریشان را به تاخیر اندازد ، قدرت مردمی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سید احمد خاتمی امام جمعه ی موقت تهران در گفتگویی با سایت بوتیا  در رابطه با احتمال حمله ی غرب به سوریه گفت : در عرصه ی تحلیل مسائل سیاسی غیب گویی جایی ندارد. اینکه آیا امریکا به سوریه حمله می کند یا نمی کند این غیبت گویی است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سید احمد خاتمی امام جمعه ی موقت تهران در گفتگویی با سایت بوتیا  در رابطه با احتمال حمله ی غرب به سوریه گفت : در عرصه ی تحلیل مسائل سیاسی غیب گویی جایی ندارد. اینکه آیا امریکا به سوریه حمله می کند یا نمی کند این غیبت گویی است.,

 

,

وی ادامه داد : اما در این رابطه چهار موضوع مطرح است ، موضوع اول ؛ حمله ی آمریکا به سوریه نشان قدرت امریکا نیست ، بلکه نشان ضعف اوست.

,

نماینده ی مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: دشمان سوریه در طول ۲۹ ماه با فرستادن تروریسم ، سلاح و سلاح شیمیایی به سوریه راه به جایی نبردند و همچنان ناکام ماندند.

,

وی ادامه داد: اینکه با قدرت نظامی با یک کشوری که با آنها از جهت ظاهری برابر نیست ، جنگ کنند ، این قدرت نیست بلکه ضعف است.

,

خاتمی افزود : دوم اینکه قدرتی که می تواند جلوی خیره سری آمریکایی ها را بگیرد یا خیره سریشان را به تاخیر اندازد ، قدرت مردمی است.

,

این استاد حوزه ی علمیه تاکید کرد : قدرت مردمی پدیده ای ست که این روزها شاهد آن هستیم ، چه حمله انجام نشود و چه با تاخیر انجام بگیرد گویای آن است که موج مردمی بازدارنده است.

,

وی اعلام کرد: نکته ی سوم نحوه ی برخورد امریکاست ، امریکا از جهت عامیانه همانند لات های چاله میدان است چاقو بدست می گیرند و می گویند که بیاید جلو می زنم ؛  این با جامعه ی متمدن و دموکراتیک سازگار نیست .

,

امام جمعه ی موقت تهران در پایان گفت : این نحو عملکرد از دید صلح جهانی صحیح نیست و  باید موج مردمی را علیه این نحوه ی عملکردها بوجود بیاوریم تا از حرکات خود سرانه و  دیکتاتور مابانه ی آینده جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه