اخبار داغ

روحانی کاراته کار خاش؛

وحدت اسلامی و اهمیت به ورزش جوانان دو رویکرد مثبت مرحوم میری در خاش بود

وحدت اسلامی و اهمیت به ورزش جوانان دو رویکرد مثبت مرحوم میری در خاش بود
حجت الاسلام سعادت برین گفت: ایشان وحدت را شاخصه موفقیت و ارتقاء منطقه می دانستند و این مطلب را سر لوحه امور اجرائی خود در خاش قرار داده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سنت نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفی سعادت برین از فعالین ورزشی حوزه های علمیه در خصوص خبر فوت ناگهانی عالم برحسته حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین میری امام جمعه شهرستان خاش ابراز داشت: بنده دوران کودکی و نوجوانی خود را در خاش سپری کردم و نسبت به منطقه و شهرستان شناختی نسبی دارم به همین جهت می توانم بگویم حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین میری یکی از وحدت بخش ترین افراد منطقه و استان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سنت نیوز,

حجت الاسلام سعادت برین در ادامه افزود: ایشان وحدت را شاخصه موفقیت و ارتقاء منطقه می دانستند و این مطلب را سر لوحه امور اجرائی خود در خاش قرار داده بودند.

,

وی با اشاره به اهمیت جوانان در نگاه امام جمعه فقید خاش ابراز داشت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین میری به امر ورزش اهمیت بسیاری می داد زیرا مردم منطقه، خصوصا جوانان خاش در معرض آسیب های اجتماعی مختلف از جمله اعتیاد بودند که با رونق گرفتن فرهنگ ورزش و ورزشکاری تا حدود زیادی بساط مفاسد اجتماعی در خاش برچیده شد.

,

حجت الاسلام سعادت برین افزود: بنده کاراته را از خاش شروع کرده و به مرحله استادی رسیدم به همین جهت می توانم بگویم جوانان خاش مدیون تدابیر سنجیده امام جمعه فقید این شهرستان در راستای وحدت و مبارزه با مفاسد و آسیب های اجتماعی بوده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه