اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر مطرح کرد:

۲۰۳ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان بوشهری پرداخت شد

۲۰۳ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان بوشهری پرداخت شد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت ۲۰۳ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی یکهزار و ۴۴۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز؛ صمد فرار معاون اشتغال و حمایت کمیته امداد استان بوشهر، صبح امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان، توانمندسازی مددجویان را از اولویت برنامه‌های این نهاد دانست و اظهار کرد: با توانمندسازی و ایجاد اشتغال، سالانه ۱۰ درصد مددجویان از  چرخه حمایتی کمیته امداد بوشهر خارج می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز؛ ,

وی با بیان اینکه سال گذشته یک‌هزار و ۵۰۰  خانوار از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند، تصریح کرد: این افراد با مهارت آموزی و فراهم شدن زمینه اشتغال آنان، به استقلال اقتصادی و معیشتی دست یافتند و  سپس از چرخه حمایتی خارج شدند.

,

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی بر اساس ظرفیت‌های مناطق اجرا می‌شود، گفت: این طرح‌ها  در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، مشاغل فنی و خدماتی است که مددجویان بر اساس ظرفیت‌های مناطق توانمند می‌شوند.

,

فرار با اشاره به اینکه خودکفایی مددجویان مورد توجه ویژه کمیته امداد قرار دارد افزود: مهمترین برنامه امداد توانمند سازی خانواده‌های مددجو  برای ایجاد اشتغال و خودکفایی آنها است و فرایند اشتغال مددجویان بر محور شاخص‌های نیازمندی، استعداد سنجی و مشاوره است.

,

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه اعتبارات طرح‌‌های اشتغال‌زایی مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات کم بهره تامین می‌شود، گفت: تسهیلات بانکی برای اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از محل منابع بانکی، تلفیقی و امداد،بین ۵۰ میلیون ریال تا  ۴۵۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

,

فرار با بیان اینکه از اعتبارات یاد شده ۳۸ میلیارد ریال آن از منابع اعتباری امداد استان بوشهر پرداخت شده است تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات از این منبع زمینه اشتغال ۲۴۱ نفر از مددجویان فراهم شده است.

,

وی از پرداخت ۱۵۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی از منابع بانکی به مددجویان خبرداد و گفت: با این تسهیلات اشتغال یک‌هزار و ۱۷۸ نفر  از مددجویان فراهم شده است.

,

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به پرداخت تسهیلات از منابع تلفیقی برای اشتغال مددجویان، خاطر نشان کرد: از این محل۶,۸ میلیارد ریال پرداخت شده که ۲۲ فرصت شغلی در بخش‌های مختلف ایجاد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه