اخبار داغ

آیت الله علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد؛

حوادث خوزستان زخم بر دل رهبری گذاشت/ رفتن شیب خدمات به سمت مستضعفان قابل تقدیر است/ حمایت از انتفاضه «مدیریت جامع» نظام است

حوادث خوزستان زخم بر دل رهبری گذاشت/ رفتن شیب خدمات به سمت مستضعفان قابل تقدیر است/ حمایت از انتفاضه «مدیریت جامع» نظام است
امام جمعه مشهد با طرح این سوال که چرا باید در شرایط کنونی از انتفاضه ملت فلسطین حمایت کنیم گفت:«مدیریت جامع نظام» این است که مسؤلان نظام در عین این‌که فکر مردم و درصدد خدمت به آنها هستند و در مقام حل مشکلات مردم در بحران‌های مختلف تلاش می کنند، اقتدار نظام را فراموش نمی کنند چون می دانند اقتدار این نظام، اقتدار اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد که در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) برگزار شد،  با بیان اینکه مردم ایران در هفته گذشته مثلث حوادث طبیعی، ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین و کنفرانس امنیتی مونیخ آلمان را پشت سر گذاشتند اظهار کرد:کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین یک نمایشگاه بزرگ اقتدار نظام اسلامی و رهبری ما در مقابل چشم مردم منطقه و جهان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حوادث خوزستان بر دل رهبری زخم گذاشت

, حوادث خوزستان بر دل رهبری زخم گذاشت,

امام جمعه مشهد با اشاره به حوادث خوزستان و قطعی مکرر آب و برق در این استان گفت: رهبر معظم انقلاب حوادث خوزستان را به «خراش دل» بود که این حرف یعنی حوادث به وجود آمده برای مردم خوزستان زخک بر دل رهبری گذاشت.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به بارش های اخیر خراسان رضوی و سیل در شهرستان تایباد و مرز دوغارون اظهار کرد: مدیریت آگاهانه این حوادث بسیاری از مشکلات را مهار کرد که از این بایت از استاندار و تشکر می کنم.

,

آیت‌الله علم‌الهدی با انتقاد از سهل‌انگاری برخی مدیران جنوب کشور و رسیدگی نکردن به حادثه دیدگان حوادث اخیر، بیان کرد: در کنار این مدیریت خوب در خراسان رضوی در خوزستان زن و بچه مردم در عذاب بودند آنوقت می شنویم که می گویند؛ « با هلیکوپتر رفتیم، هوا خراب بود، هلیکوپتر ننشست » بعد هم شما رفتید راحت خوابیدید.

,

وی با بیان این‌که چنین رفتارهایی از سوی برخی مسؤولان، مردم را گله‌مند می‌کند، خاطرنشان کرد: مردم از اینجاست که ناراحت می‌شوند، از اینجاست که مردم گله‌مند می‌شوند، گله‌مندی به حدی می‌رسد که مقام معظم رهبری هم می‌گویند گله‌مندم، می‌گویند خراش دل دارم، خراش دل رهبری به خاطر همین است؛ شما حساب کنید در این هوای سرد زمستان، یک خانواده‌ای هشت ساعت نه آب دارند و نه برق، نه گرم می‌شوند، وسیله گرم‌کن ندارند چون برق ندارند، آب ندارند که از تشنگی نجات پیدا کنند، بعد بگویند این به خاطر این است که دولت‌های قبل نیامدند قرقره‌ها را تمیز کنند و این‌چنین شده.

,

 

,

تقدیر از مدیریت شهری برای افتتاح قطار شهری در منطقه‌ای مستضعف

, تقدیر از مدیریت شهری برای افتتاح قطار شهری در منطقه‌ای مستضعف,

آیت‌الله علم‌الهدی با تمجید از اقدام شهردار و شورای اسلامی مشهد در افتتاح خط دو قطار شهری از منطقه‌ای مستضعف، گفت: نکته دومی که خوشبختانه مایه خوشبختی ما در این استان است و جای تقدیر و تشکر دارد  افتتاح خط دو قطار شهری مشهد است.

,

وی افزود: این قطار شهری خط دو را از یک منطقه مستضعف نشین حاشیه شهر افتتاح کردند، این باعث افتخار این شورا و شهرداری است که شیب شهر را عوض کرده و شیب شهر را از منطقه ای مرفه نشین به سمت مردم ضجر کشیده بردند.

,

حمایت از انتفاضه « مدیرت جامع » نظام است

, حمایت از انتفاضه « مدیرت جامع » نظام است,

امام جمعه مشهد در ادامه به ضلع دیگر مثلث حوادث هفته گذشته اشاره و با طرح مسئله « مدیریت جامع » اظهار کرد: شاید در ذهن برخی این سؤال به وجود بیاید که چرا در شرایط گرفتاری امروز مردم، کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین برگزار می‌کنیم.

,

وی تاکید کرد: «مدیریت جامع نظام» این است که مسؤلان نظام در عین این‌که فکر مردم و درصدد خدمت به آنها هستند و در مقام حل مشکلات مردم در بحران‌های مختلف تلاش می کنند، اقتدار نظام را فراموش نمی کنند چون می دانند اقتدار این نظام، اقتدار اسلام است.

,

آیت الله علم الهدی در ادامه با بیان اینکه در این موقعیتی که حکومت ناپاک سعودی و ترکیه دست‌هایشان را در دست‌های اسرائیل گذاشته‌اند و با اسرائیل یکی شده‌اند و دنیای غرب و آمریکا می‌گویند تمام شد، دیگر مشکل اسرائیل در منطقه حل است گفت:  ازیک‌طرف دولت سعودی، از طرف  دیگر دولت ترکیه  اسرائیل پرست و صهیونیست دوست شدند و انگار  دیگر مشکل با اسلام و کشورهای اسلامی حل شد می‌روند در کنفرانس مونیخ کنار هم و دست در دست آمریکا و اسرائیل، به ایران ضد اسرائیل و ضد صهیونیست حمله می کنند.

,

وی برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین را پیامی به دنیای غرب و آمریکا دانست و بیان کرد: می‌گویند دیگر تمام شد، این‌ها آمدند در کنفرانس مونیخ هم نمایش شان را دادند، دیگر مشکلات تمام شد، در این موقعیت، به هدایت مقام معظم رهبری، مجلس شورای اسلامی، کنفرانس حمایت از انتفاضه را تشکیل داد که به دنیای غرب و آمریکا اعلام کند تازه اول جنگ با اسرائیل است.

,

نماینده ولی فقیه با بیان این‌که ما در این کنفرانس، دنبال سر جوان فلسطینی و لبنانی مبارز جمع شده‌ایم، عنوان کرد: ما آمدیم دنبال سر آن جوانانی که رفتند در کانال‌های غزه و در میدان‌های قهرمانانه لبنان مرد و مردانه ایستاده‌اند و با موشک‌هایشان حساس‌ترین و کلیدی‌ترین نقطه‌های اسرائیل را هدف گرفته و لرزه بر تن آنها می اندازند

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه