اخبار داغ

مدیر هلال احمر شهرستان فامنین:

آمادگی جمعیت هلال احمر شهرستان فامنین جهت استقبال از مسافران نوروزی

آمادگی جمعیت هلال احمر شهرستان فامنین جهت استقبال از مسافران نوروزی
مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان فامنین، گفت: جمعیت هلال احمر، آمادگی لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی دارد و برنامه های متنوعی برای رفع خستگی مسافران و کودکان در طول مسیر ارائه خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر شاهمردی راد در گفتگو با خبرنگار آوای فامنین، گفت: همه ساله با آغاز سال نو و بهار طبیعت و با شروع سفرهای نوروزی، جمعیت هلال احمر فامنین، در کنار سایر دستگاه ها با استقرار یک دستگاه کانکس راهنمایی مسافران، در مقابل فرمانداری به استقبال از این عزیزان رفته و سفر خوب و خوشی را برایشان آرزومند است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

 

,

 

,

وی افزود: با شعار ایمنی و سلامت برای همه هموطنان سال خوب و با برکتی را آرزو می کنیم و به همه رانندگان تأکید می کنیم مراقب خود و خانواده خود باشند و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت غیر مجاز پرهیز نموده و بین مسیر رفع خستگی نمایند.

,

 

,

 

,

مدیر هلال احمر فامنین ادامه داد: تعدادی از جوانان عضو هلال احمر با ارائه نقشه راه و بروشور های اماکن فرهنگی و تاریخی استان و شهرستان وظیفه راهنمایی و هدایت مسافران را بر عهده دارند .

,

 

,

 

,

شاهمردی راد با بیان اینکه سال نو برای کودکان شیرین و به یادماندنی است و برای خوشحالی ایشان باید نهایت تلاش را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد نشاط بین کودکان و ثبت خاطره خوش از مسافرت آنان، در این کمپ تدابیری برای رفع خستگیشان شده است و کودکان می توانند با کشیدن نقاشی احساس خود را از سفرکردن بیان کنند.

,

 

,

 

,

وی در پایان تصریح کرد: شروع طرح از 25 اسفند و تا 15 فروردین بمدت 20 روز ادامه دارد و در این مدت 24 ساعته در خدمت مهمانان نوروزی هستیم و پیشاپیش سال نو را خدمت هم میهنان عزیز تبریک می گوییم.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه