اخبار داغ

جبهه نیروی های مردمی انقلاب اسلامی در بشرویه سومین نشست خود را برگزار کرد/ جمنا در بشرویه پذیرای همه یاران انقلاب

جبهه نیروی های مردمی انقلاب اسلامی در بشرویه سومین نشست خود را برگزار کرد/ جمنا در بشرویه پذیرای همه یاران انقلاب
رییس جمنا در بشرویه گفت:این تشکل مردمی طبق اساسنامه جبهه و چارت تشکیلاتی جمنا اقدام به عضو گیری کرده است و همچنان از همه دلسوزان و یاران انقلاب اسلامی برای پیوستن به این تشکل دعوت کرده و با آغوش باز پذیرا می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام بشرویه، شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان بشرویه سومین جلسه خود را تشکیل داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام بشرویه,

تورانی در گفتگو با پیام بشرویه، با اشاره به اقدامات این جبهه خاطر نشان کرد: تجربه انتخابات سال 92 که با حضور پر شور ملت بزرگ ایران اسلامی  برگزار شد به علت تعدد کاندیداهای نیروهای انقلابی نتیجه مورد نظر نیروهای وفادار به انقلاب  حاصل نشد .

, پیام بشرویه,

 

,

رییس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب در شهرستان بشرویه افزود: برای حفظ وحدت   تصمیم بر این گرفته شد تا در قالب تشکلی به نام "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" همه نیروهای مخلص و وفادار به انقلاب اسلامی گرد هم آیند تا بهتر بتوانند اهداف عالی انقلاب ، آرمان های امام راحل  و شهدای بزرگ و همچنین خواسته ها و دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف را تحقق ببخشند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: جبهه نیروهای مردمی شهرستان بشرویه نیز در همین راستا با اهداف حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و برای پاسداشت دستاوردهای بزرگ نظام مقدس  جمهوری اسلامی تشکیل گردید.

,

 

,

تورانی با تاکیدبر اینکه تشکل مردمی طبق اساسنامه جبهه مردمی انقلاب اسلامی عمل می کند بیان کرد:این تشکل مردمی طبق اساسنامه جبهه و چارت تشکیلاتی جمنا اقدام به عضو گیری کرده است و همچنان از همه دلسوزان و یاران انقلاب اسلامی برای پیوستن به این تشکل دعوت کرده و با آغوش باز پذیرا می باشد.

,

 

,

ریس شورای جمنا در بشرویه با اشاره به حضور در دومین مجمع ملی جبهه های مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در هفدهم فروردین ماه امسال در تهران برگزار شد بیان کرد: در حال حاضر چهار کاندیدای این جبهه از جمله "آیت الله ریسی ، آقای زاکانی ، آقای حاج بابایی و آقای قالیباف"  ثبت نام کرده اند که باتوجه به پذیرفتن قوانین جمنا  توسط این بزرگواران و رسیدن به کاندیدای واحد، ما نیز از همان کاندیدا حمایت خواهیم کرد.

,

 

,

وی در خصوص انتخابات شوراها هم گفت: در زمینه انتخابات شوراها ی محلی نیز از قبل مشورت هایی داشته ایم که پس از اعلام صلاحیت ها از کاندیدهای مورد نظر حمایت خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه