اخبار داغ

شهردار شهر گلستان:

توسعه فرهنگ ورزش و سلامت شهر از اصلی ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری می باشد

توسعه فرهنگ ورزش و سلامت شهر از اصلی ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری می باشد
شهردار شهر گلستان گفت: احداث اولین سالن ورزش های باستانی و پهلوانی، خود نشانه توجه ویژه مجموعه مدیریت شهری به توسعه فرهنگ ورزش و سلامت شهر و تقویت روحیه پهلوانی و جوانمردی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، بهروز کاویانی شهردار شهر گلستان از احداث نخستین  سالن ورزش های باستانی و پهلوانی شهرگلستان خبر داد، و بیان داشت: احداث این پروژه عمرانی گامی مهم و ارزشمند در تقویت روحیه پهلوانی و جوانمردی در سطح شهرستان بهارستان به شمار می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه ضمن اشاره به تلاش های انجام شده در راستای احداث این سالن ورزش های باستانی، گفت: احداث زورخانه نمادی نشان از عزم جدی شورای اسلامی شهر و شهرداری گلستان برای توسعه فرهنگ ورزش و سلامت شهر و تقویت روحیه پهلوانی و جوانمردی می باشد.

,

بهروز کاویانی در رابطه با جزئیات پروژه احداث زورخانه تشریح کرد: عملیات اجرایی پروژه  سالن ورزشی های باستانی و پهلوانی (زورخانه) در زمینی به مساحت ۱۰۵۰ متر مربع و زیر بنای ۱۷۰۰ متر مربع  با اعتبار کارشناسی شده به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال در بلوار ابدام جنب پارک فدک آغاز شده است.

,

وی با بیان این امر که روند پیشرفت پروژه سالن ورزش های باستانی و پهلوانی از سرعت خوبی برخوردار است، اظهار داشت: این پروژه در مرحله گودبرداری قرار دارد و در صورت ادامه روند فعلی در شهریور ۱۳۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

,

شهردار شهر گلستان همچنین به پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی آدران اشاره کرد، و تصریح کرد: مقدمات اولیه برای شروع مجدد این پروژه بزرگ فراهم شده است، و تقاطع غیر همسطح آدران با هدف کاهش بار ترافیکی این نقطه از شهر و تسهیل تردد شهروندان ساخته می‌شود، که هم اکنون در مرحله تعیین پیمانکار قرار دارد.

,

وی در پایان باتوجه به اینکه ساخت این تقاطع یکی از نیازهای اساسی و مهم شهر گلستان به شمار می آید و با بیان این‌که نباید پروژه در گذشته تعطیل می‌شد،‌ افزود: اگر در هر دوره ای از مدیریت شهری تنها بخشی از این پروژه اجرایی می‌شد، قطعاً تا به حال تمام شده بود و شهروندان از آن بهره مند می شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه