اخبار داغ

فعال سیاسی استان گیلان مطرح کرد؛

رئیسی نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری / آیت الله رمضانی هم حامی رئیسی است

رئیسی نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری / آیت الله رمضانی هم حامی رئیسی است
فعال سیاسی استان گیلان گفت: بررسی های ما نشان می دهد که در بین نامزدهای موجود خصوصیات نامزد اصلح در آقای رئیسی وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن سمیعی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به انتخابات پیش رو و انتخاب نامزد اصلح توسط مردم اظهار داشت: نامزد اصلح کسی است که برای نظام، انقلاب و مردم به عنوان یک خدمتگزار شناخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی افزود: نامزد اصلح کسی است که بتواند مشکلات و معضلات کشور را رفع کند و دستورات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به منصه ظهور برساند.

,

سمیعی ادامه داد: بررسی های ما نشان می دهد که در بین نامزدهای موجود این خصوصیات در آیت الله رئیسی وجود دارد و ایشان نامزد اصلح هستند و ائتلاف اخیر هم موید این امر بود و ما امیدواریم مردم هم در پای صندوق های رأی به ایشان اعتماد کنند.

,

این فعال فرهنگی و سیاسی استان گیلان ضمن بیان خاطره ای از آیت الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: حدود ۵ ماه قبل که حرفی از مباحث انتخاباتی و نامزدی آقای رئیسی نبود در محضر آیت الله رمضانی بودیم و ایشان گفتند اگر آقای رئیسی وارد عرصه انتخابات شوند فرد بسیار مفید و اصلحی برای رئیس جمهوری خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه