اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

گزارش آسیب‌های اجتماعی در قالب یک کتاب تقدیم مقام معظم رهبری می‌شود/ طلاق و اعتیاد در صدر آسیب‌های اجتماعی قرار دارند

گزارش آسیب‌های اجتماعی در قالب یک کتاب تقدیم مقام معظم رهبری می‌شود/ طلاق و اعتیاد در صدر آسیب‌های اجتماعی قرار دارند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث آسیب‌های اجتماعی گفت: گزارش آسیب‌های اجتماعی در قالب یک کتاب تقدیم مقام معظم رهبری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به احصا آسیب‌های اجتماعی و تصمیم کمیسیون اجتماعی مبنی و گردآوری و تدوین این گزارشات در قالب کتاب اظهار کرد: کمیسیون اجتماعی با تمامی سازمانها و نهادهایی که در خصوص آسیب‌های اجتماعی دخیل هستند تشکیل جلسه داده و گزارشهای متعددی نیز از طرف این سازمانها ارائه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا; ,

وی افزود: کتابچه‌ای از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه شده بود و با توجه به گزارشات کاملی نیز که ارائه شد قرار بر این شد تا همه این گزارشات تجمیع و در قالب یک کتاب چاپ شود.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کتاب قرار است در اختیار تمام سازمانها قرار گیرد، ابراز کرد: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص آسیب‌های اجتماعی که هر 6 ماه جلسه‌ای در این مورد تشکیل می‌دهند این کتاب در آن جلسه تقدیم ایشان می‌شود.

,

وی بیان کرد: تمامی آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، بیکاری، اعتیاد، کودک آزاری و آسیب‌هایی که متوجه زنان است در این کتاب به آن پرداخته می‌شود.

,

بیگدلی با بیان اینکه سازمانهای مختلف می‌توانند از این کتاب برای برطرف و جلوگیری از این آسیب‌ها کمک بگیرند، خاطرنشان کرد: راهکارهای جلوگیری از این آسیب‌ها نیز در اختیار سازمانها و نهادهای مرتبط قرار می‌گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه گزارش اقدامات انجام شده نهادها و سازمانها در خصوص جلسات 6 ماهه مقام معظم رهبری احصا شده است، یادآور شد: این گزارات به صورت دقیق خدمت مقام معظم رهبری ارائه خواهد شد.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است،  اظهار کرد: در حال حاضر طلاق، اعتیاد و بیکاری در صدر آسیب‌های اجتماعی است که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است.

,

وی عنوان کرد: البته مسائل مربوط به کودک آزاری، بی خانمان ها و زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست و موارد دیگر آسیب‌های اجتماعی نیز در این گزارشات وجود دارند اما سه موضوع ذکر شده از اهمیت بیشتری برخوردارند.

,

بیگدلی با اشاره به افزایش آمار طلاق در کشور ابراز کرد: گزارشی که رئیس سازمان بهزیستی کشوردر این خصوص ارائه کرده این را نشان می‌دهد که به صورت میانگین از هر 4 ازدواج یک مورد منجر به طلاق می‌شود.

,

وی گفت: در سالهای گذشته آمار این چنین بود که از هر 9 ازدواج یک مورد به طلاق می‌انجامید که اکنون رشد قابل توجه و نگران کننده‌ای را شاهد هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه