اخبار داغ

عارف در کنگره حزب ندای ایرانیان:

انتظار مردم کارایی بیشتر دولت است/ ارائه گزارش محرمانه از عملکرد وزرا به «روحانی»

انتظار مردم کارایی بیشتر دولت است/ ارائه گزارش محرمانه از عملکرد وزرا به «روحانی»
رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه انتظار مردم کارایی بیشتر دولت است گفت: گزارشی محرمانه از عملکرد وزرای دولت یازدهم به رئیس‌جمهور داده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان صبح امروز (5 مرداد) در سومین کنگره حزب ندای ایرانیان، گفت: رعایت اصول گفتمانی، اخلاق مداری، حرکت در مسیر درست انقلاب و توجه به منافع گفتمان اصلاحات از ویژگی‌های حزب نداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: متاسفانه امروز جوانان با فشار دادن یک دکمه مطلبی را منتشر می‌کنند و بعد فکر می‌کنند که باید این کار می‌شد یا خیر، در حالی که در گذشته یک متن را می‌نوشتند و چند بار می‌خواندند و بعد اعلام می‌کردند، اما اخلاق‌مداری از ویژگی جوانان حزب نداست.

,

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه راهبرد گفتمان اصلاحات در این دهه اخلاق، عقلانیت و خرد جمعی بود و تلاش شد زاویه‌ای که رقبا اصرار بر تحمیلش داشتند از بین ببریم، ادامه داد: هر سه گامی که موفقانه برداشتیم، نتیجه خرد جمعی بود و این راهبرد را ادامه دادیم.

,

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما اصلاح‌طلبان در گذشته چوب تفرقه را خوردیم، گفت: رویکرد اجماع، اعتماد کامل مردم به لیست امید بود و باید در رفتار شورای عالی بازنگری می‌شد که این کار انجام شد و با رفع اشکالات و اعمال نقطه نظرات گام سوم را برداشتیم.

,

عارف با بیان اینکه تلقی می‌شد شورای عالی در جهت تضعیف احزاب باشد، اما مسیر گفتمان اصلاحات و حرکت جبهه‌ای به سمت احزاب فراگیر بود و اصلاحاتی در ترکیب شورا صورت گرفت، اظهار داشت: اینکه شورا باعث تضعیف احزاب است، درست نبود. ما در مسیر تقویت احزاب قرار گرفتیم و اصلاحاتی در ساختار شورا انجام شد. اعضای شورای عالی حجت‌الاسلام حسن روحانی را به اتفاق آراء کاندیدای اصلاح‌طلبان معرفی کردند و مردم هم این مسیر اصلاحات را تایید کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: گام‌های خوبی در مسیری که در سال‌های اول دهه نود انتخاب کردیم  برداشته‌ایم و آنچه امروز برای ما فرض است، استمرار این مسیر است.

,

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اظهار داشت: کماکان باید همان رویکردها را دنبال کنیم و این مسیر اصلی ما در دهه 90 است و رمز موفقیت ما همین نکته است. اگر این مسیر با همین وحدت در فرماندهی دنبال کنیم گام‌های بعدی را بهتر بر خواهیم داشت.

,

رئیس فراکسیون امید مجلس افزود: ادعا نمی‌کنیم خطا نداشته‌ایم، اما نقد پذیریم و به‌ همین دلیل در فردای انتخابات 29 اردیبهشت خواهش کردیم عملکرد شورای عالی را نقد کنند تا در گام‌های بعد بهتر قدم برداریم.

,

عارف با اشاره به اینکه حرکت‌های جبهه‌ای نمی‌تواند مادام‌العمر باشد و باید به سمت حزب فراگیر برویم، اظهار داشت: فردی در سازوکار جبهه‌ای رای می‌آورد و فردای رای آوردن تعهدش فراموش می‌شود. افرادی که اگر در لیست امید نبودند رای نمی‌آوردند، فردای رای آوردن ساز مخالف زدند.

,

وی گفت: این چند ماه را برای بازنگری شورای عالی گذاشتیم و می‌خواهیم با وحدت و انسجام کامل مسیر را ادامه دهیم.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: نوبت ماست که به اعتماد مردم پاسخ دهیم و انتظار مردم کارایی بیشتر دولت روحانی است و گزارشی محرمانه از ارزیابی وزرا به روحانی دادیم و امیدواریم دولتی کارآمدتر و پاسخگوتر داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه