اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فراهان خبر داد؛

اعزام ۲۰ مبلغ در ایام محرم به مناطق مختلف فراهان/اجتماع عاشورائیان در ۶ نقطه از شهرستان فراهان

اعزام ۲۰ مبلغ در ایام محرم به مناطق مختلف فراهان/اجتماع عاشورائیان در ۶ نقطه از شهرستان فراهان
به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ترویج برنامه های دینی و مذهبی امسال ۲۰ روحانی به شهرها و روستاهای شهرستان فراهان اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی شاکری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم، گفت: در حال حاضر هیئات مذهبی در حال برافراشته کردن نمادهای عزاداری در سطح شهر و روستاهای فراهان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: ۱۷ روحانی در ایام محرم به صورت مستقر و به مدت ۱۰ تا ۱۲ روز در مساجد و هیئات مذهبی روستایی و شهری به انجام برنامه‌های تبلیغی می پردازند.

,

شاکری اظهار کرد: ۲۰ مبلغ به شهرها، روستاها، بخش ها، حسینیه ها، تکایا، هیئت های مذهبی و مساجد شهرستان اعزام شوند و کار تبلیغ در این ایام را بر عهده می گیرند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فراهان تصریح کرد: چهارشنبه ۲۹ شهریورماه در آستانه ماه محرم در هر شهرستان همایش طلایه‌داران با حضور روحانیون و مسئولان هیئت مذهبی برگزار می‌شود.

,

وی گفت: همانند سال‌های گذشته روحانیون در زمان ظهر تاسوعا و عاشورا در هر موقعیت مکانی نماز جماعت ظهر و عصر را برگزار می‌کنند.

,

شاکری با اشاره به تقارن دهه اول محرم با هفته امر به معروف و نهی از منکر، افزود: گفتمان دینی با موضوع اختصاصی امر به معروف و نهی از منکر در مدارس، دانشگاه ها و هیئت ها از جمله مهم‌ترین اقدامات در این ایام است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فراهان با اشاره به تجمع عاشورائیان در فراهان گفت: در دهه محرم امسال، همانند سالهای گذشته اجتماع بزرگ عزاداران در ۶ نقطه از شهرستان برگزار می شود.

,

وی بیان کرد: یکی از اجتماع عاشورائیان در شهرستان به صورت زنده از شبکه آفتاب پخش می شود و سایر اجتماع عاشورائیان از سوی صدا و سیمای شهرستان پوشش داده می شود و در ایام محرم از شبکه آفتاب استان پخش می شود.

,

شاکری گفت: در روز تاسوعا اجتماع عزاداران تاسوعای حسینی در روستای تبرته با حضور هیئت های مذهبی برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه