اخبار داغ

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان لردگان خبرداد؛

فراخوان هلال احمر شهرستان لردگان جهت کمک های مردم نوعدوست به زلزله زدگان کرمانشاه

فراخوان هلال احمر شهرستان لردگان جهت کمک های مردم نوعدوست به زلزله زدگان کرمانشاه
رئیس جمعیت هلال احمر لردگان گفت: مردم نوعدوست شهرستان لردگان برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را واریز و اهدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قربان مرادی،  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: با توجه به بروز زمین لرزه در مناطق غربی کشور به خصوص استان کرمانشاه که منجر به جان باختن، مصدوم و بی سرپناه شدن تعداد زیادی از هموطنان شده است ، جمعیت هلال احمر این شهرستان در راستای اهداف و برنامه های بشر دوستانه خود، برای حمایت و همدردی با همنوعان و مردم آسیب دیده این حادثه عظیم و دردناک، نسبت به برگزاری فراخوان جذب کمک های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی در شهرستان اقدام نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام لردگان,

مرادی بیان داشت: در مرحله اول کمک های جمعیت هلال احمر لردگان نزدیک دو تن مواد غذایی روغن، قند و کنسرو به مناطق زلزله زده کرمانشاه منتقل شد.

وی، از همشهریان خواست کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به غرفه ها و  چادر های کمک به زلزله زدگان در محل چهارراه های سطح شهر و درب ورودی مصلای لردگان تحویل دهند .

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لردگان در پایان تصریح کرد: لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه را شامل ،پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو ، خشکبار ، آب معدنی، لوازم بهداشتی و داروهای ضروری اعلام کرد که شهروندان می توانند کمک ها را به جمعیت هلال احمر تحویل دهند.
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام /

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه