اخبار داغ

همزمان با هفته بسیج؛

توزیع کاپشن و کفش در بین دانش آموزان مناطق محروم شهرستان میانه +تصاویر

توزیع کاپشن و کفش در بین دانش آموزان مناطق محروم شهرستان میانه +تصاویر
با حمایت های مالی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تعداد زیادی کاپشن و کفش در بین دانش آموزان مناطق محروم شهرستان میانه توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا، همزمان با  هفته بسیج تعداد زیادی کاپشن و کفش با حمایت های مالی بنیاد برکت به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به همت سپاه ناحیه  میانه در بین دانش آموزان مناطق محروم بخش های مختلف این شهرستان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,

 

,

جعفر غیابی؛ فرمانده سپاه میانه به همراه مسئول بسیج سازندگی و مسئول دفتر بسیج دانش آموزی این شهرستان با حضور در مدارس دور افتاده و محروم مقاطع مختلف روستاهایی کاپشن و کفش های خریداری شده را در بین دانش آموزان دختر و پسر توزیع کردند.

,

 

,

سرهنک پاسدار غیابی با اشاره رسالت اصلی سپاه و بسیج در رفع چهره محرومیت از نقاط دور افتاده شهرستان، اظهار داشت: در روزهای پاییز و با نزدیک شدن به ایام سرد سال  تلاش داریم که نیازها و کمبودهای دانش‌آموزان نیازمند شهرستان از جمله کاپشن و کفش رفع شود تا دغدغه‌ای برای این موارد نداشته باشند.

,

 

,

 

,

فرمانده سپاه میانه با تاکید بر اینکه باید تلاش شود تا شرایط مناسب تحصیلی برای همه دانش‌آموزان فراهم شود، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی شهرستان نیز در این زمینه احساس وظیفه کرده و برای رفع مشکلات دانش‌آموزان مناطق محروم وارد عمل شد.

,

 

,

 

,

غیابی با بیان اینکه بیش از ۲۹ روستای شهرستان میانه در طول هفته بسیج و بعد از آن شامل اجرای این طرح خواهند شد، اظهار داشت: از همه ابزار و ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به نیازمندان و مردمان مناطق محروم استفاده خواهیم کرد.

,

 

,

 

,

 

,

                      

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

,

 

,

 

,

عکاس و خبرنگار: امید کوهی

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه