اخبار داغ

اندرحکایت سیل مهرماه؛

تسهیلات سیل در لنگرود به شهروندان رسید / در رودسر برای مرمت و بهسازی پروژه های خسارت دیده

تسهیلات سیل در لنگرود به شهروندان رسید / در رودسر برای مرمت و بهسازی پروژه های خسارت دیده
سیل مهرماه در ۴ شهرستان گیلان خساراتی را برجای گذاشت که در شهرستان رودسر ۱۰میلیارد تومان برآورد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبرنگار رودسریها ، فرماندار رودسر درجلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که روز شنبه برگزار شد از اختصاص تسهیلات استانی ۲٫۵ میلیارد تومانی به سیل زدگان رودسر خبر داد و گفت: این تسهیلات از محل اعتبارات بحران برای این شهرستان درنظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  رودسریها ,

 

,

وی با اعلام این خبر افزود: تاکنون تسهیلات استانی برای هیچ شهرستانی پرداخت نشده و امیدواریم بزودی این امر با برنامه ریزی انجام شود.

,

 

,

 

,

پیش از ظهر امروز خبری در خبرگزاری ایسنا به نقل از فرماندار رودسر منتشر شد که عدد تسهیلات را حدود ۵٫۲ میلیارد تومان اعلام کرد و از قول فرماندار نوشت : این تسهیلات برای مرمت و بهسازی پروژه های خسارت دیده و پیشگیری به شهرستان رودسر اختصاص یافته است.

, ,
,
, , ,

 

,

امیر جانبازی رودسری در این گفتگوی خبری به ایسنا گفت: تاکنون تسهیلات جبران خسارت برای آسیب‌دیدگان هیچ شهرستانی اختصاص نیافته و مطمئناً با اختصاص آن شهرستان رودسر هم از تسهیلات یاد شده برخوردار خواهد شد.

,

 

,

 

,

۷ آذرماه سالجاری (چهارشنبه هفته گذشته) خبری در خبرگزاری صدا و سیما به نقل از معاون عمرانی فرمانداری لنگرود منتشر شد که اعطای تسهیلات ۳٫۱ میلیارد تومانی به خسارت دیدگان لنگرودی سیل شهریور و مهرماه امسال خبر میداد.

, ,
,
, , ,

اما به نکاتی که در اخبار منتشر شده دو شهرستان می تواند توجه ویژه ای کرد ، عدد اعتبار رودسر که در رسانه ها (شنبه ۱۱آذرماه ) مبلغ ۲٫۵ میلیارد تومان بوده است که شاید خبرگزاری ایسنا به اشتباه آن را ۵٫۲ میلیارد تومان اعلام کرده است.

,

نکته دیگر اخبار واصله حکایت از پرداخت شدن تسهیلات خسارت سیل به شهروندان لنگرودی به نقل از مصطفوی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری می دهد، در صورتی که فرماندار رودسر می گوید :به هیچ یکی از شهرستان های استان تسهیلاتی پرداخت نشده است.

,

نکته سوم اینکه در لنگرود به تمام آسیب دیدگان تسهیلات خسارت پرداخت شده یا می شود ولی در رودسر فقط قرار است برای مرمت و بهسازی پروژه های خسارت دیده تسهیلات داده شود.

,

 

,

 

,

این رسانه آمادگی انتشار پاسخ به سوالات مطرح شده در این خبر یعنی ۱- عدد تسهیلات خسارت چقدر است؟ ۲- آیا سندی بر عدم پرداخت تسهیلات خسارت سیل به شهروندان لنگرودی موجود می باشد؟ ۳- سرنوشت خانوارهای خسارت دیده سیل مهرماه رودسر چه خواهد شد؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه