اخبار داغ

“کایاک” ورزش پرطرفدار آبی در بندرعباس

“کایاک” ورزش پرطرفدار آبی در بندرعباس
شهر بندرعباس، قطب ورزش های دریایی با ورزشکاران مستعد خود توانسته است پرچم ایران را در جهان برافراشته کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورزش۵؛ شهر بندرعباس که به دریای نیلگون خلیج همیشه فارس متصل است، رشته های دریایی متعددی را در خود گنجانده، رشته هایی همچون جت اسکی روی آب، قایق سواری، کایاک و … را که هنرجویان علاقمند در هر یک از رشته های ورزشی توانسته اند مصمم و پراراده رشته خود را دنبال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورزش۵,

قایقرانی نوعی ورزش و سرگرمی است که با انواع متفاوتی از قایق در رشته‌های مختلف صورت می گیرد، قایقرانی آب‌های آرام، کانوپولو، راندن قایق اژدها، راندن قایق بادبانی، روئینگ و رفتینگ از رشته‌های ورزشی قایقرانی در شهر بندرعباس را تشکیل می‌دهند.

,

رشته کایاک در شهر بندرعباس بسیار اهمیت دارد، دلیل آن هم شرکت پاروزنان و ملی پوشان هرمزگانی در مسابقات ملی و جهانی می باشد که تا به الان توانسته اند درخشش مثمرثمری را در کارنامه ورزشی خود ثبت نمایند.

,

در بهمن ماه سال گذشته دو خواهر هرمزگانی، هدیه و سارا کاظمی توانستند در اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان کشور شرکت کرده و پس از آن در مسابقات کشوری و بین المللی حضور یابند و نام بندرعباس و ایران را در شهرها و کشورهای دیگر با افتخار برافراشته کنند.

,

سارا و هدیه کاظمی دو خواهر قایقران هرمزگانی در رشته کایاک می باشند که متولد سال ۱۳۷۳ هستند و نزدیک به ۱۰ سال عضو تیم ملی قایقرانی(کایاک) و کاپیتانی آن را بر عهده دارند.

,

کیانا کمال زاده، عاطفه بارانی، تارا و ستاره سلیمی، ملی پوشان هرمزگانی هستند که به صورت شبانه روزی در رشته کایاک فعالیت می کنند.

,

بخش آقایان هم اسلام جاهدی، نادر عیوضی در رده قایقرانان معلول به عنوان ملی پوش هرمزگانی در اردوهای تیم ملی شرکت می کنند که درخشش زیادی را در این رشته(کایاک) ثبت کردند.

,

با وجود محدودیت هایی که ورزشکاران رشته های آبی و دریایی در شهر بندرعباس با آن روبرو هستند، باز هم راضی هستند و با علاقه و پشتکار در رشته های آبی توانسته اند به جایگاه های بالایی در رشته مورد نظرشان برسند.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه