اخبار داغ

فرماندار درگز:

دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام به دانش آموزان است

دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام به دانش آموزان است
فرماندار درگز تشریح کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دانش آموزان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر؛ جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور کلیه اعضا در اتاق جلسات این اداره برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

 

,

حبیب قنبری، دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان درگز ضمن عرض خیرمقدم به اعضاء شورا، وفات شهادت گونه 32 نفر از خدمه کشتی سانچی را به خانواده های داغدیده آنان، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تسلیت گفت .

,

 

,

وی با تبریک سالروز تشکیل شوراهای آموزش و پرورش اظهار کرد: امید است شورا با اتخاذ تصمیمات درست و مصوباتی قابل اجرا در جهت کاهش مشکلات آموزش و پرورش گام بردارد.

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش درگز به نقش مهم و ارزشمند شورای آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان اشاره کرد و تصریح کرد: آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی است و توجه به این نهاد باعث رشد و ارتقاء آموزش در سطح شهرستان و کشور می شود.

,

 

,

قنبری عنوان کرد: محیط آموزشی مناسب در کنار معلمان توانمند و دانش آموزان ساعی از جمله اثرات آموزش و پرورش است و باید با همکاری، همفکری و تلاش مضاعف اعضای شورای آموزش و پرورش و افراد نخبه، در این راه خدمات ارزنده ای ارائه کنیم.

,

 

,

محمدحسن فرهادی نیز در سخنانی ضمن تسلیت به خانواده های داغدار سانحه کشتی سانچی به اهمیت جایگاه شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه جلسات این شورا بسیار مهم هستند، باید تمام اعضا به موقع در این جلسات شرکت کرده و به سمت کاربردی کردن مصوبات آن حرکت کنیم.

,

 

,

فرماندار درگز با اشاره به مشکلات بودجه ای آموزش و پرورش به ویژه در بخش پرداخت قبوض آب، برق و گاز، تشریح کرد: نهادهای یادشده باید با آموزش و پرورش همکاری و تعامل لازم را داشته باشند. در ضمن آموزش و پرورش نیز باید با مدیریت صحیح و اصلاح الگوی مصرف، در مصرف آب، برق و گاز صرفه جویی کرده و هزینه مصرفی خود را پرداخت کند.

,

 

,

رئیس شورای آموزش و پرورش درگز اظهار کرد: 36000 دانش آموز و 5000 معلم شهید هدیه دستگاه تعلیم و تربیت به استقلال طلبی و مردم سالاری دینی در ایران هستند، بنابراین باید برای برگزاری جشن های انقلاب در دهه مبارک فجر، برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

,

 

,

وی عنوان کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دانش آموزان است و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که پیام انقلاب به نسل های جدید، به درستی انتقال یابد.

,

 

,

رمضان یزدان پناه شهردار درگز در پایان با اشاره به اهداف و برنامه های شهرداری در بخش فرهنگی و همچنین تاکید بر لزوم توجه به ارتقاء فرهنگ شهر نشینی، خاطرنشان کرد: شهرداری درگز آمادگی همه جانبه برای همکاری با آموزش و پرورش شهرستان را داشته و با تمام توان در جهت برگزاری جشن های دهه فجر تلاش خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه