اخبار داغ

استاندار گلستان:

فرودگاه کلاله مختص شهر کلاله نیست بلکه شرق گلستان است/ مدیرانی که خواهان توسعه استان نیستند کرسی خود را واگذار کنند

فرودگاه کلاله مختص شهر کلاله نیست بلکه شرق گلستان است/ مدیرانی که خواهان توسعه استان نیستند کرسی خود را واگذار کنند
استاندار گلستان با بیان این مطلب که اگر هفت هشت مدیر استانی که نمیتوانند کاری را در جهت توسعه استان انجام دهند، کرسی مدیرت خود را واگذار کنند، اظهار کرد: امیدواریم پرواز های فرودگاه کلاله در شرق استان گلستان پایدار باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سید مناف هاشمی" استاندار گلستان در آیین بهره برداری از خط پروازی ایران ایر در مسیر تهران به کلاله و بالعکس در فرودگاه این شهر گفت: این یک واقعیت است که اقتدار، وحدت و شجاعت مردم ایران، زبانزد عام و خاص در جهان باشد.

وی با بیان این مطلب که ما در مسیر توسعه قرار داریم و سخت ترین دشمن امریکا، اسرائیل و عربستان در جهان هستیم، اظهار کرد: اختشاشاتی حاضر در کشور که روی میدهد، مسئله بزرگی نیست، چون هیچ گونه خللی در مسیر توسعه این کشور قرار ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,
,
,

"هاشمی" تصریح کرد: ما باید قدر دان تمام تلاش های مسئولان و مردم باشیم.

استاندار گلستان با بیان این مطلب که در بوجه استام گلستان ، توسعه هدف اصلی بودجه بوده است، افزود: روز های اخیر، روز های بودجه است که نقش به سزایی در توسعه هر استان دارد.

وی به نقش فرودگاه کلاله در شرق گلستان اشاره کردو گفت: فرودگاه کلاله مختص شهر کلاله نیست، بلکه باید محور توسعه استان گلستان و خراسان شمالی باشد.

,
,
,
,
,

"هاشمی" افزود: چرا نباید جلسات استان در شرق گلستان برگزار نشود چرا مدیران نباید در توسعه شرق استان و فرودگاه کلاله قدم بردارند.

وی اظهار کرد: فرودگاه کلاله میتواند پلی برای گردشگری و توسعه شرق استان باشد.

استاندار گلستان اظهار کرد: مسئولین کشوری برای ایجاد بندرخشک در گلستان، قدم های بهتری بردارند. تا کنون 5 بخش خصوصی در این منطقه حضور پیدا کرده است و دولت با وجود منابع محدود قدمهای مثبتی برداشته است.

,
,
,
,
,

"ماینده عالی دولت در استان گلستان خطاب به مسئولین فرودگاهی کشور تصریح کرد: شرق گلستان به اندازه استان ایلام جمعیت دارد چرا نباید ، پرواز های این فرودگاه استمرار داشته باشد و ما از مسئولین کشوری و فرودگاهی می خواهیم که این پرواز ها مستمر داشته باشد.

"هاشمی" گفت: شرایط انتظار استان گلستان نسبت به مدیران کشوری افزایش یافته است و قول هایی که رئیس جمهور به مردم استان داده است باید عملیاتی شود از جمله پروژه آزاد راه بندرگز به آشخانه که نباید منتظر بودجه بود.

استاندار گلستان گفت: من در لایحه بودجه کشور برای توسعه استان گلستان چیزی ندیدم و من نگران توسعه استان گلستان هستم و اگر خواهان توسعه استان نباشیم بهتر است همان هزینه های جاری توسعه استان را پرداخت نماید تا برخی از کار های توسعه استان برداشته شود.

,
,
,
,
,

وی در ادامه سخنان خود به آرزوی بزرگ مردم استان در جهت توسعه این نقطه از کشور اشاره کرد و گفت: بزرگترین ارزوی استان گلستان، افتتاح پروژه منطقه آزاد تجاری است و اگر بنا باشد روند اعلام منطقه آزاد تجاری در گلستان به این گونه باشد؛ شاهد تصویب این قول رئیس جمهور در سال های آتی نخواهیم بود.

"هاشمی" افزود: سخنان من بر اساس نگاهکارشناسی است نه نگاه سیاسی،  اگر هفت هشت مدیر استانی که نمیتوانند کاری را در جهت توسعه استان انجام دهند، کرسی مدیرت خود را واگذار کنند.

استاندار گلستان در پایان سخنان خود گلایه ای از مدیران حاضر در جلسه کرد و خاطر نشان کرد: حضور این همه مدیر در آیین افتتاحیه فرودگاه کلاله جای بسی تعجب است و اگر خواهان گردش چرخ توسعه استان باشیم باید این حضور ها را در عرصه عمل مشاهده کنیم نه به عنوان یه میهمان در جلسه ای حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه