اخبار داغ

فرماندار تیران و کرون خبر داد؛

ارائه تسهیلات اشتغال زا به سرمایه گذاران و متقاضیان بخش خصوصی و تعاونی در تیران و کرون

ارائه تسهیلات اشتغال زا به سرمایه گذاران و متقاضیان بخش خصوصی و تعاونی در تیران و کرون
فرماندار تیران و کرون با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغال زا به سرمایه گذاران، کارآفرینان و متقاضیان بخش خصوصی و تعاونی، گفت: سهم پیش بینی شده این تسهیلات برای شهرستان تیران و کرون ۴۱ میلیارد ریال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رحمانی در گفتگو با سفیر تیران و کرون، با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال برای نسل جوان کشور، اظهار کرد: تسهیلات اشتغال زا به سرمایه گذاران، کارآفرینان و متقاضیان بخش خصوصی و تعاونی از محل تلفیق منابع صندوق توسعه ملی با موسسات عامل پرداخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و , کرون,

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه این تسهیلات با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری پرداخت می شود، گفت: این طرح به استناد آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و با لحاظ شرایطی ارائه می شود.

,

وی افزود: متقاضیان بر اساس چارچوب و ضوابط تعریف شده، باید طرح های خود را از طریق سامانه کارا به ثبت برسانند و طرح ها باید در ذیل رسته های اولویت دار اعلام شده باشد که این رسته ها در قسمت مربوطه این سامانه در دسترس قرار دارد.

,

رحمانی با بیان اینکه برای اعطای تسهیلات، طرح ها به ترتیب به تأیید دستگاه اجرایی ذیربط و کارگروه اشتغال (کمیته فنی) شهرستان می رسد، خاطرنشان کرد: موسسات عامل پرداخت تسهیلات شامل بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید هستند.

,

فرماندار تیران و کرون تصریح کرد: نرخ سود تسهیلات ارائه شده برای مناطق روستایی و عشایری مرزی چهار درصد، برای مناطق روستایی و عشایری غیر مرزی شش درصد و  برای تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت  ۱۰ درصد است.

,

وی با بیان اینکه سهم پیش بینی شده این تسهیلات برای شهرستان تیران و کرون ۴۱ میلیارد ریال است، یادآور شد: متقاضیان باید قبل از درخواست تسهیلات و تصمیم گیری برای ارائه طرح، پیوست های ضمیمه به ویژه دستورالعمل اجرایی توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری مطالعه نمایند.

,

وی گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این تسهیلات به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه