اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان مطرح کرد:

قاچاق کالا ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می کند/کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در لنجان

قاچاق کالا ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می کند/کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در لنجان
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: قاچاق کالا در کشور یکی از مسایلی است که ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  ازصدای لنجان؛فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه لنجان، با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در لنجان طی یک سال گذشته اظهار کرد: برخورد با سودا گران و قاچاق چیان مواد مخدر از جمله موضوعاتی است که در یک سال گذسته در دستور کار نیروی انتظامی لنجان بوده است که با توجه به اقدامات انجام شده در این زمینه نزدیک به ۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و ضبط شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای لنجان,

غلامرضا افشاری افزود: یکی از مسایلی که ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می کند؛ موضوع قاچاق کالا در کشور است که در این زمبنه نیز با تلاش مستمری که انجام شده است ،بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سطح شهرستان کشف و ضبط شده است که نسبت به سال گذشته  ۹۴ درصد  افزایش داشته است.

,

وی با اشاره به نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان گفت: همکاری مردم محترم و شورا های معتمد پلیس در سطح شهرستان باعث شده تا اقدامات خوبی در این زمینه صورت بگیرد و در سال آینده این همکاری ها ادامه پیدا می کند.

,

افشاری تاکید کرد: مبارزه با سرقت های مسلحانه با تلاش های صورت گزفته، موجب شد  ۱۲ باند بزرگ سرقت در لنجان منهدم شود و کشفیات در این حوزه نیز افزایش چشم گیری داشته است.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان با بیان اینکه مشاوره نیز یکی از خدماتی که پلیس در کلانتری های ارائه می دهد، گفت: پلیس با استفاده از متخصصین حوزه روانشاسی که به صورت داوطلب و به عنوان پلیس افتخاری فعالیت می کنند توانسته است ۷۳ درصد از پرونده هایی که به دادگاه ارجاع داده می شوند را به صلح و سازش برساند.

,

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در زمینه برخورد با اخلالگران نظم اجتماعی خاطر نشان کرد:  ۵۷ هزار تماس عملیاتی با سامانه تلفنی  پلیس ۱۱۰، انجام شد و از  174 هزار نفر از خدمات این سامانه اسفاده کردند.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان در پایان خاطر نشان کرد: موضوعاتی مانند سواد رسانه ای، آسیب های فضای مجازی، رفتارهای ترافیکی و  انتطامی با حضور بیش از ۳۱۵ مدرسه،۱۰۷ مسجد و ۵۲ اداره انجام شد و بیش از ۵۳ هزار و ۴۰۰ نفر از آموزش های همگانی پلیس بهره مند شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه