اخبار داغ

افتتاح فاز نخست زیرگذر سه راهی آدران بار ترافیکی جنوب غرب استان تهران را کاهش خواهد داد/ در سال جاری اقدامات خوبی در بهارستان در راستای اقتصاد مقاومتی انجام شد

افتتاح فاز نخست زیرگذر سه راهی آدران بار ترافیکی جنوب غرب استان تهران را کاهش خواهد داد/ در سال جاری اقدامات خوبی در بهارستان در راستای اقتصاد مقاومتی انجام شد
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: با افتتاح فاز نخست پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی آدران، بار ترافیکی جنوب غرب استان تهران کاهش چشمگیری خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه باتاکید بر اهمیت توجه به افزایش سرانه‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان بهارستان، بیان داشت: راه اندازی ۱۴ مرکز و پایگاه بهداشتی در بهارستان ثمره تلاش مسئولان بهارستانی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ساخت و تجهیز ۱۴ مرکز و پایگاه بهداشتی و درمانی در شهرستان بهارستان، تصریح کرد: احداث و اجرای این پروژه‌ها بیانگر توجه ویژه به ارتقاء سرانه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان در سال 96 می باشد.

,

سلیمان‌پور همچنین به موضوع سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سال 96 اشاره کرد و عنوان داشت: در سال اقتصاد مقاومتی در حدود دویست و بیست و چهار میلیارد ریال تسهیلات مالی به واحدهای صنعتی شهرستان بهارستان پرداخت شده است، که گامی بزرگ در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.

,

وی با بیان این امر که ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار به عمران و آبادانی ۴ روستای شهرستان بهارستان اختصاص داده شده است، تشریح کرد: در سال جاری علاوه بر بودجه اختصاص داده شده به عمران و آبادانی این چهار روستا، ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش آب و فاضلاب روستایی اختصاص داده و هزینه شد.

,

فرماندار شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به تخصیص هزار و دیویست میلیارد ریال اعتبار برای پروژه زیرگذر و تقاطع غیرهمسطح سه راهی آدران، افزود: فاز نخست این طرح اردیبهشت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و بدون تردید تاثیر بسیار زیادی در کاهش بار ترافیک جنوب غرب استان تهران به ویژه شهرستان بهارستان و شهرگلستان خواهد داشت، که حاصل صبر شهروندان و تلاش مسئولان بهارستانی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه